يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 52210
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

برگزاري مسابقات قهرماني آمادگي جسماني مردان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از برگزاري رقابت‌هاي آمادگي جسماني قهرماني و انتخابي مردان قم در هفت گروه سني خبر داد.
برگزاري مسابقات قهرماني آمادگي جسماني مردان در قم
به گزارش قم نیوز، رسول حسن‌یزدی در قم، اظهار کرد: مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی و انتخابی مردان استان قم طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های همگانی قم روز جمعه 27 مرداد ماه به انجام خواهد رسید تا بهترین‌های این پیکارها در ترکیب تیم منتخب قم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها در هفت رده سنی 20 تا 24 سال، 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال و بالای 50 سال به انجام می‌رسد و ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در آن تا روز بیست و چهارم مرداد در هیأت‌‌‌‌ همگانی قم انجام می‌شود.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم افزود: این رقابت‌ها بر اساس دستورالعمل مسابقات کشوری به انجام می‌رسد و علاقمندان به حضور در این مسابقات برای کسب اطلاعات بیشتر به هیأت‌‌‌‌ همگانی قم واقع در مجموعه ورزشی تختی مراجعه کنند، ضمن اینکه در فرصت بعدی اطلاع‌رسانی مسابقات بانوان نیز انجام خواهد شد.

حسن‌یزدی در ادامه به برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی مساجد و محلات در قم اشاره و بیان کرد: بعد از برگزاری افتتاحیه این المپیاد با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و مسوولان کانون‌های مساجد قم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان، رقابت ورزشکاران آن در پنج رشته دختران و 15 رشته پسران در جریان است.

وی سپس به برگزاری جشنواره ماهیگیری ورزشی در قم اشاره و بیان کرد: کمیته ماهیگیری ورزشی یکی از 24 کمیته‌ فعال در فدراسیون ورزش‌های است که هدف از تشکیل و فعالیت آن ترویج فرهنگ سلامت با ورزش همگانی و اشاعه تفریحات سالم است.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم در پایان اظهار کرد: این جشنواره جذاب و مفرح با حضور عموم علاقمندان به طبیعت و ورزش به ویژه خانواده‌ها در دهکده سلامت شهر دستجرد بخش خلجستان برگزار شد و به برترین‌ها نیز هدایایی تعلق گرفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjy8ei.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما