يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب : 52215
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

برپایی 22 مرکز درمانی در مسیر پیاده‌روی زائرین اربعین

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر اینکه 22 مرکز درمانی بین‌راهی توسط جمعیت هلال احمر در مسیر پیاده‌روی زائرین اربعین حسینی برپا می‌شود، گفت: در برخی از موکب‌ها نیز نیروهای امدادی مستقر خواهند شد.
برپایی 22 مرکز درمانی در مسیر پیاده‌روی زائرین اربعین
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان در قم، از راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان یک حرکت بزرگ مردمی نام برد و اظهار کرد: در این حرکت با حضور میلیون‌ها عاشق در کشور عراق بزرگی و قدرت شیعه به نمایش گذاشته می‌شود به همین علت رسانه‌های مختلف نسبت به انعکاس این حرکت اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف نظام اسلامی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی رویکرد جدیدی را دنبال کرده‌اند، تصریح کرد: هر چند بعد مردمی این حرکت باید حفظ شود اما ارائه خدمات به زائران سبب توسعه و برگزاری مطلوب‌تر این راهپیمایی بزرگ می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه درمان و امداد ایرانی‌ها در خارج از کشور با جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: امسال برای ارائه خدمات در اربعین حسینی فعالیت‌های خود را زودتر آغاز کردیم چرا که همزمان با ارسال تجهیزات و دارو به عربستان، برای عراق نیز داروها و تجهیزات لازم را ارسال کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه 22 مرکز درمانی بین‌راهی توسط جمعیت هلال احمر در مسیر پیاده‌روی زائرین اربعین حسینی برپا می‌شود، عنوان کرد: در برخی از موکب‌ها نیز استقرار نیروهای امدادی دنبال می‌شود تا این افراد به صورت مستقیم به زائران ارائه خدمات داشته باشند.

گلفشان از استقرار مرکز درمانی جمعیت هلال احمر استان قم در موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و گفت: چهار مرکز درمانی در کربلا، سامرا و کاظمین پیش‌بینی شده است تا زائران به راحتی به مراکز درمانی ایرانی دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه خدمات درمانی به صورت رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود، مطرح کرد: امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته با مسؤولان موکب‌ها مشارکت مطلوبی داشته باشیم تا بتوانیم به شیوه مورد نظر به زائران خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcenw8n.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما