يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 52253
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با هدف افزایش سرعت امداد رسانی

بیش از 100 شیر هیدرانت در شهر قم نصب می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با پیش‌بینی ردیف بودجه لازم امسال 500 میلیون تومان برای نصب شیرهای هیدرانت اختصاص می یابد.
بیش از 100 شیر هیدرانت در شهر قم نصب می شود
بیش از 100 شیر هیدرانت در شهر قم نصب می شود
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با تاکید بر اینکه وضعیت شهر قم از نظر شیرهای هیدرانت نامطلوب است، اظهار کرد: برای سال جاری ، به شدت پیگیر این موضوع هستیم که مشکل این بخش برطرف شود.

وی با اشاره به استانداردهای شیرهای هیدرانت در کشورهای مختلف، گفت: در کشور پیشرفته‌ای همچون ژاپن در هر 90 متر طول یک شیر هیدرانت در شهرها پیش‌بینی شده ولی با این حال در شهر قم تنها 227 شیر هیدرانت وجود دارد.

جعفری با اشاره به برآوردهای انجام شده در خصوص نیاز شهر قم به شیرهای هیدرانت، گفت: تقریبا به ازای هر 5 هزار شهروند قمی یک شیر هیدرانت در شهر وجود دارد.

وی با اشاره به نیاز شهر قم بیان کرد: طبق بررسی صورت گرفته حداقل 100 شیر هیدرانت دیگر باید در سطح شهر خصوصا هسته مرکزی شهر نصب شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه با پیش‌بینی ردیف بودجه لازم امسال 500 میلیون تومان برای نصب شیرهای هیدرانت اختصاص می یابد.     
وی افزود: انشالله با اختصاص این بودجه ، بیش از 100 شیر هیدرانت در شهر قم نصب خواهد شد که تحول بزرگی در حوزه ایمنی شهر محسوب می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwx9n.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما