يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 52254
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم مقام شهردار قم اعلام کرد :

بهبود فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند

قم نيوز : قیم نیوز: قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه در حوزه پسماند نیز همچون ایمنی نیازمند تحول در تجهیزات و ساختارها هستیم، گفت: باید طی سال‌های آینده حجم مطلوبی از اعتبارات به سمت سازمان پسماند سرازیر شود تا بتوانیم شاهد بهبود زیرساخت‌ها باشیم.
بهبود فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند
بهبود فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند
به گزارش قم نیوز، ابراهیم معتمدی با بیان اینکه اتفاقاتی که در حوزه نظافت و پاکیزگی شهر افتاده است ملموس بوده است،افزود: تغییر فرهنگ شهروندی به سبب زیبایی و پاکیزگی شهر از سوی شهروندان بسیار ملموس است.

وی با تاکید بر تقویت هویت شهروندی در شهر قم، اذعان کرد: با اتفاقات بسیار خوبی که در حوزه مدیریت پسماند رخ داده شاهد افزایش توجه شهروندان به نظافت و پاکیزگی شهر شده‌ایم و این مساله نیز به نوعی تقویت فرهنگ شهروندی است.

معتمدی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه پسماند،
ایمنی و تخلفات شهری رخ داده است، گفت: در حوزه تخلفات شهری سدمعبر یکی از بزرگترین مشکلات بود که با مشارکت نهادهای مختلف شاهد تعیین تکلیف شدن این معضل در شهر قم هستیم و به جرات می‌توان گفت امروز نظم بسیار مطلوبی در سطح شهر قم برقرار شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه پسماند نیز همچون ایمنی نیازمند تحول در تجهیزات و ساختارها هستیم، افزود: باید طی سال‌های آینده حجم مطلوبی از اعتبارات به سمت سازمان مدیریت پسماند سرازیر شود تا بتوانیم شاهد بهبود زیرساخت‌ها باشیم.

قائم مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه کمبودهای بسیار زیادی در حوزه تجهیزات پسماند وجود دارد، گفت: شکل اقدامی که در سازمان آتش‌نشانی در یک سال اخیر انجام شده باید در سازمان پسماند هم ایجاد شود تا شاهد تحول ساختار و تجهیزات باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkinm.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما