يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 52260
منبع : خبرگزاری فارس

ورزشگاه يادگار امام (ره) قم آماده ليگ آزادگان

محمدي: تعهدات صبا و هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم انجام نشد
قم نيوز : قم نیوز: مدير كل ورزش و جوانان استان قم در آستانه نخستين مسابقه خانگي صباي قم در فصل جديد رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال ايران از ورزشگاه ميزبان بازي‌ها صبا بازديد كرد.
ورزشگاه يادگار امام (ره) قم آماده ليگ آزادگان / محمدي: تعهدات صبا و هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم انجام نشد
ورزشگاه يادگار امام (ره) قم آماده ليگ آزادگان / محمدي: تعهدات صبا و هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم انجام نشد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که دیدارهای هفته دوم از دور رفت فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان همزمان از ساعت 18 روز دوشنبه 23 مرداد ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، صبا در قم میزبان نفت مسجد سلیمان است.

این نخستین مسابقه خانگی صبای قم در دهمین سالی است که به نمایندگی از قم در سطح اول فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، به همین منظور امروز مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از شرایط ورزشگاه یادگار امام در آستانه نخستین مسابقه خانگی صبا بازدید کرد.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم به اتفاق معاونین و حراست این اداره کل امروز به ورزشگاه یادگار امام (ره) قم رفت و از بخش‌های مختلف این مجموعه ورزشی بازدید کرد و در گفت‌وگو با توحید محمدی مدیر ورزشگاه از وضعیت آن ابراز رضایت کرد.

 

* عابدی: صبا همان تیمی شده که مردم قم انتظار داشتند

عابدی اظهار کرد: امیدوارم از همین هفته شاهد حضور حداکثری تماشاگران قمی در ورزشگاه و شاهد حمایت آنها از نماینده فوتبال قم باشیم، به ویژه اینکه صبا در نخستین مسابقه خانگی خود بازی مهمی پیش‌رو دارد و بیش از هر زمان دیگری نیاز به پشتیبانی مردم و تماشاگران قمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: صبای قم امسال با حضور مربیان و بازیکنان شاخص فوتبال قم، همان تیمی شده که سال‌ها بود علاقمندان به فوتبال انتظار داشتند، این تیم کاملا بومی است و بعد از تحقق این مهم حالا منتظر حضور همه‌جانبه و حمایت بی‌دریغ تماشاگران و فوتبال‌دوستان قمی است.

 

* محمدی: تعهدات صبا و هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم انجام نشده است

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم نیز راجع به وضعیت این ورزشگاه در آستانه دیدار صبای قم و نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: کارهایی که مربوط به ما است انجام شده ولی تعهداتی که بر عهده هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال یا باشگاه صبای قم است هنوز انجام نپذیرفته است.

توحید محمدی در پایان اظهار کرد: دوستان ما در هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال و باشگاه صبای قم باید برای هر چه سریع‌تر نسبت به انجام اموراتی از قبیل خط کشی زمین، نظافت سرویس‌های بهداشتی و سکوی تماشاگران، تهیه آب شرب ویژه تماشاگران، نظافت ورزشگاه و ... اقدام کنند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdce7w8n.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما