پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 53334
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم:

اختتامیه کنگره شهدای دانشجو 24 مهر برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم گفت: اختتامیه کنگره شهدای دانشجو برای زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهدا 24 مهر ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، دانشجویان، اساتید و مسؤولان در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
اختتامیه کنگره شهدای دانشجو 24 مهر برگزار می‌شود
اختتامیه کنگره شهدای دانشجو 24 مهر برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا یوسفی در دیدار با خانواده شهید مهدی و مجید زین الدین و در جمع اعضای ستاد دومین کنگره شهدای دانشجو استان قم، با اشاره به اینکه در دیدار با خانواده شهدا ذخایر معنوی فراوانی وجود دارد، اظهار کرد: شهیدان بزرگواری همچون مهدی و مجید زین الدین در دامان پاک مادرانی پرورش یافته‌اند که قطعا حرف‌ها و درس‌های فراوانی برای جوانان و مردم امروز دارند.

وی افزود: همواره یاد و نام شهدا به صورت مستمر و دائمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم زنده است و هر روز علاوه بر کلاس درس کلاس‌های درس جداگانه با موضوع شهدا نیز وجود دارد تا دانشجویان بتوانند در این کلاس‌ها به کمال برسند و از آموزه‌های شهیدان استفاده کرده و بهره لازم را ببرند.

رئیس دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند سلامت معنوی خودشان را با یاد شهیدان تامین کنند و منزل مطهر شهدا و مناطق جنگ از جمله مکان‌هایی است که انسان ناخودآگاه یاد شهیدان اتفاق می‌افتد و امیدواریم با دعای خانواده شهیدان بتوانیم تمام برنامه‌های کنگره را اجرا کنیم و به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم مطرح کرد: در تلاش هستیم با برگزاری این مراسمات بتوانیم یک جریان فکری مستمر را برای دانشجویان دانشگاه آزاد رقم بزنیم و با توجه به دستور مقام معظم رهبری عطرافشانی شهدا را در دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهیم.

یوسفی تصریح کرد: مراسم اختتامیه کنگره شهدای دانشجو برای زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهدا در 24 مهر ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، دانشجویان، اساتید، مسئولان کشوری و لشکری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkxnm.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما