يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 53434
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد؛

قهرمانی قم در مسابقات دسته یک تنیس روی میز کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تنیس روی میز قم از قهرمانی قم در مسابقات دسته یک تنیس روی میز کشور خبر داد.
قهرمانی قم در مسابقات دسته یک تنیس روی میز کشور
قهرمانی قم در مسابقات دسته یک تنیس روی میز کشور
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز دسته اول رده سنی جوانان و نوجوانان کشور روز شنبه در اراک به پایان رسید و یکی از ۳ تیم اعزامی از قم به این مسابقات موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: تیم آکادمی قائمی قم با ۲ تیم الف و ب در این رقابت‌ها در سالن ورزشی پنجم مرداد اراک حضور داشت که تیم الف این باشگاه موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود به فینال برسد و در دیدار نهایی با برتری بر پالایش نفت آبادان به مقام قهرمانی برسد.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: پنگ پنگ بازان قمی در ترکیب تیم آکادمی قائمی الف در دیدار نهایی ۵ بر ۲ حریف آبادانی را شکست دادند در حالی که محمد امین منتظری، سید علی سجادیان، ماهان چینه وری و محمد معین منتظری در ترکیب این تیم حضور داشتند.

عموییان بیان داشت: تیم آکادمی قائمی قم پیش از این که به فینال مسابقات راه پیدا کند در یک بازی نزدیک و حساس با تیم دامپرور اراک روبرو شد و توانست این تیم را ۵ بر ۴ شکست دهد اما ۲ تیم دیگر قم در این پیکارها در دور گروهی حذف شدند.

وی عنوان کرد: تیم آکادمی قائمی ب قم در گروه یک با شکست ۵ بر صفر برابر پالایش نفت آبادان و ۵ بر ۲ برابر آینده سازان هرمزگان در گروه خود سوم شد و از صعود باز ماند و تیم هیئت تنیس روی میز قم نیز در گروه چهارم  ۵ بر یک برابر تیم دامپرور اراک و ۵ بر ۳ برابر تیم مناطق نفت خیز جنوب بازنده شد و نتوانست به دور بعد صعود کند.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم تصریح کرد: امیر علی هاشم زاده، حسین فغانی، ایمان میرزایی، محسن سجادی،  امیر حیدری و احسان معصومی نیز در این مسابقات برای تیم هیئت تنیس روی میز استان قم و کیان توکلیان، ایمان رجبیان، محمدرضا سیفی،  مسعود کوهستانی، مهدی حشمبان و آرمین دهقان برای تیم دوم آکادمی قائمی قم مسابقه دادند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci55aw.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما