چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 53538
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي فيتنس و مربيگري بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي رشته فيوژن فيتنس و مربيگري بانوان در قم خبر داد.
برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي فيتنس و مربيگري بانوان در قم
به گزارش قم نیوز رسول حسن‌یزدی امروز در قم، اظهار کرد: کارگاه آموزشی فیوژن فیتنس در بخش بانوان از روز چهارشنبه 22 شهریور ماه در سالن ورزشی شهید زین‌الدین برگزار می‌شود و شرکت‌ کنندگانی که پیش از این در هیات همگانی قم ثبت‌نام کرده‌اند، مجاز به شرکت در این کارگاه هستند.
وی سپس به برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه سه ویژه بانوان اشاره و ابراز کرد: دوره تئوری مربیگری درجه سه بانوان از روز شنبه 25 شهریور ماه در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و بانوان شرکت کننده در این دوره به مدت 6 روز آموزش می‌بینند.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم در ادامه به اعزام تیم آمادگی جسمانی مردان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: پیکارهای آمادگی جسمانی مردان ایران روزهای پایانی هفته جاری 23 و 24 شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ همگانی استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: تیم آمادگی جسمانی مردان قم برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های قهرمانی کشور تمرینات خوب و منظمی زیر نظر کادر فنی داشته و با توجه به اینکه برترین‌های مسابقات انتخابی استان عضو این تیم هستند، امید زیادی به کسب موفقیت توسط اعضای تیم وجود دارد.
حسن‌یزدی سپس به اسامی نفرات حاضر در ترکیب تیم منتخب آمادگی جسمانی قم اشاره و بیان کرد: اعزام این تیم در هفت رده ‌سنی با حریفان به رقابت می‌پردازد، در حالی که حامد باقری در رده 20 تا 24 سال، رضا سعادت در رده 25 تا 29 سال، مهدی وصالی در رده 30 تا 34 سال، سیدسجاد کاظمی در رده 35 تا 39 سال، مجید گودرزی در رده 40 تا 44 سال، حسین تقی‌لو در رده 45 تا 49 سال و جعفر نیسی‌پور در رده سنی بالای 50 سال اعضای این تیم هستند.
وی خاطرنشان کرد: تیم آمادگی جسمانی هیات ورزش‌های همگانی استان قم با سرپرستی و مربیگری عباس چیانه در مسابقات قهرمانی کشور حضور به میدان می‌رود، ضمن اینکه به دعوت کمیته داوران فدراسیون ورزش‌های همگانی، محمد حسنی و محمد فرخزاد دو داور قم در این رقابت‌ها قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdjk0k.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما