چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 53550
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار قم خبر داد :

اجرای روکش آسفالت در بیش از 280 هزار مترمربع از شوارع منطقه 4

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از اجرای روکش آسفالت در بیش از 280 هزار مترمربع از شوارع این منطقه خبر داد.
اجرای روکش آسفالت در بیش از 280 هزار مترمربع از شوارع منطقه 4
اجرای روکش آسفالت در بیش از 280 هزار مترمربع از شوارع منطقه 4
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با تاکید بر اینکه نهضت آسفالت در منطقه چهار با قدرت ادامه دارد اظهار کرد: طبق برنامه‌ای که از سال گذشته در شهر قم با عنوان نهضت آسفالت آغاز شد امسال نیز برنامه‌هایی در همین قالب در دستور کار قرار گرفته و بخشی از این پروژه نیز در منطقه چهار در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این پروژه روکش آسفالت معابر و شوارع شهر در حال اصلاح است گفت: طی سال‌های اخیر مشکلات زیادی در روکش معابر و شوارع سطح شهر ایجاد شده بود که این پروژه بخش عمده این مشکلات را رفع خواهد کرد.

شهردار منطقه چهار قم تناژ آسفالت اجرا شده از ابتدای سال تاکنون را 35 هزار تن عنوان کرد و افزود: مساحت شوارع آسفالت شده بیش از 280 هزار مترمربع است که این پروژه با قدرت تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وی بلوار غدیر، بلوار شهید صدوقی، خیابان لقمان، خیابان دانیال، فرعی‌های بلوار صدوقی و  فرعی‌های خیابان های عطاران، عدالت،  بلوار شهید کریمی و شرک قدس را از جمله معابر روکش‌شده در قالب این پروژه دانست و افزود: تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و تا پایان سال طبق تعهد بودجه این برنامه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvmnm.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما