چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 53551
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست امور معماری و شهرسازی خبر داد:

اختصاص 15 میلیارد ریال برای طراحی شهری میدان مطهری

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم از اختصاص 15 میلیارد ریال برای طراحی شهری میدان شهید مطهری خبر داد.
اختصاص 15 میلیارد ریال برای طراحی شهری میدان مطهری
اختصاص 15 میلیارد ریال برای طراحی شهری میدان مطهری
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به وضعیت نامناسب میدان شهید مطهری، گفت: بر اساس اعتباراتی که امسال اخذ شد به دنبال طراحی شهری میدان مطهری هستیم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه 18 عنصر بر میدان مطهری تاثیرگذار هستند اظهار کرد: منوریل، مترو، رودخانه، میدان تره‌بار، دسترسی‌ها، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و... از جمله موارد تاثیرگذار بر این میدان هستند.

جانقربان اذعان کرد: قراردادی با مشاور پروژه منعقد شده و با مشارکت معاونت زیربنایی سعی داریم طرح جامعی را برای میدان مطهری داشته باشیم و بر اساس آن پروژه در این محدوده تعریف شود.

وی با تاکید بر اینکه در محدوده هسته مرکزی شهر وجود میدان مطهری با شرایط فعلی نامطلوب است، اذعان کرد: به همین منظور شهرداری برای مطالعات این پروژه 1.5 میلیارد تومان اختصاص داده تا بتوانیم ظرف یک سال آینده طرحی مناسب برای بازپیرایی و بهسازی منظر و سیمای میدان مطهری داشته باشیم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در این محدوده عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و ارگان‌های بسیاری نیز متولی بخش‌های مختلف میدان بوده‌اند به همین منظور باید با همکاری بین‌بخشی شاهد بهبود وضعیت در این میدان مهم و کلیدی شهر بود.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizwaw.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما