چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 53555
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم خبرداد :

پیشرفت 20 درصدی اجرای تقاطع شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از پیشرفت 20 درصدی اجرای تقاطع شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد.
پیشرفت 20 درصدی اجرای تقاطع شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی
پیشرفت 20 درصدی اجرای تقاطع شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهرک قدس با بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 186 میلیارد ریال در حال اجرا است و در مسیر شهرک قدس به صورت روگذر و بلوار آیت‌الله بروجردی به صورت همسطح است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه برای اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به پردیسان ضروری بود گفت: از آنجائیکه بلوار آیت‌الله بروجردی بزرگراه درون شهری با سرعت طرح 90 کیلومتر بر ساعت است باید به صورت غیرهمسطح آن را اجرا می‌کردیم.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم پیشرفت فیزیکی این پروژه را 20 درصد عنوان کرد و افزود: فنداسیون‌های ستون‌های پروژه اجرا شده و آرماتوربندی 12 ستون آن نیز تکمیل شده است و به صورت مرحله‌ای بتن‌ریزی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رمپ‌های پروژه نیز در حال خاکریزی و اجرا است عنوان کرد: بخش عمده معارضات پروژه نیز برطرف شده و در بخشی از رمپ پروژه شرکت آب منطقه‌ای همکاری بسیار خوبی با شهرداری داشته است.

حلوائی‌زاده گفت: تنها مشکل در این پروژه در حال حاضر تعارض با مجموعه یادمان غدیر است که در حال توافق با سپاه برای اجرای رمپ این بخش هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری بر این است که حداقل محور اصلی تا پایان سال تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccppqp.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما