پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 53629
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

رفتار اسلام هراسانه پلیس انگلیس با زن مسلمان

قم نيوز : قم نيوز: زن مسلمانی که در انگلیس قربانی یک حادثه اسلام‌هراسی در خیابان قرار گرفته بود، پس از گزارش حادثه به پلیس، نه تنها موفق به مجازات فرد مهاجم نشد، بلکه خودش تهدید به دستگیری و مجازات شد.
رفتار اسلام هراسانه پلیس انگلیس با زن مسلمان
رفتار اسلام هراسانه پلیس انگلیس با زن مسلمان
به گزارش قم نيوز، زن مسلمانی در انگلیس که یک حادثه اسلام‌هراسی و نژادپرستانه را به پلیس گزارش داده، تهدید به دستگیری و مجازات شد.

دکتر نیلا عمران، از ساکنین ایلفورد در انگلستان که قربانی یک تصادف رانندگی قرار گرفت، هنگامی که قصد داشت عامل تصادف را رودررو کند با برخورد نژادپرستانه از سوی وی روبرو شد. راننده موتورسیکلت به اتومبیل او برخورد کرده و آینده بغل خودرو را شناخت، اما هنگامی که زن مسلمان برای شکایت به وی نزدیک شد، او با فریادهای اهانت آمیز زن مسلمان را «تروریست» خطاب کرده و باعث رعب و وحشت او شد.

دکتر عمران در این باره گفت: من به داخل اتومبیلم رفتم، شیشه‌ها را بالا کشیده، درها را قفل کردم و با پلیس تماس گرفتم. در این میان فرد مهاجم به لگد زدن به ماشین و آزار و ارعاب من ادامه داد.

عمران که مادر دو فرزند می‌باشد در ادامه گفت: از ترس جانم از اتومبیل بیرون نیامدم. منتظر شدم و مرد بالاخره خسته شد و رفت. موفق شدم شماره پلاکش را بردارم تا از آن به عنوان سند جرم استفاده کنم. اما اشتباه می‌کردم. پلیس به من گفت که هیچ مجازاتی در انتظار فرد خاطی نیست! آن‌ها مدعی شدند که من شاهدی ندارم و مدرکی وجود ندارد!

وی افزود: پلیس به من هشدار داد که اگر شکایت کنم و فرد مهاجم علیه من حرفی بزند، من ممکن است دستگیر شوم، به همین جهت بهتر است به خاطر خودم هم که شده قید شکایت را بزنم!
عمران در ادامه می‌افزاید: من 16 سال در این کشور زندگی کرده‌ام و یک دکتر مجرب هستم و داوطلب یاد دادن زبان انگلیسی به مردم بودم و این جواب آن‌ها بود.

صادق خان، شهردار لندن پیش از این گفته بود امسال در حوزه شهرداری لندن حوادث افراطی نژادپرستی 40% افزایش داشته و اسلام‌هراسی 5 برابر شده است. درحالی که وی مدعی شده بود از نظر قانونی چنین جرایمی مورد تحمل دولت نیست، اما به نظر می‌رسد که پلیس برخورد متفاوتی با خاطیان جرایم افراطی دارد.
انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdceop8n.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما