يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 53687
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نویسنده مسلمان آمریکایی «مشاوره آن‌لاین نویسندگی» راه اندازی کرد

قم نيوز : قم نیوز: یک نویسنده مسلمان نیویورکی که به دلیل رمان‌های موفق بین‌المللی خود از شهرت برخوردار شده، قصد دارد یک برنامه «مشاوره نویسندگی آنلاین» برای ارائه مشاوره لازم به نویسندگان جوان به ویژه مسلمانان ارائه دهد.
نویسنده مسلمان آمریکایی «مشاوره آن‌لاین نویسندگی» راه اندازی کرد
نویسنده مسلمان آمریکایی «مشاوره آن‌لاین نویسندگی» راه اندازی کرد
به گزارش قم نیوز یک نویسنده مسلمان آمریکایی برنامه «مشاوره نویسندگی آنلاین» راه اندازی می‌کند. ام زکیه یک نویسنده مسلمان اهل نیویورک آمریکا می‌باشد که به خاطر رمان‌های بین الملی‌اش از جمله داستان «اگر  من باید سخن بگویم»، «احترام به رحمی که شما را پرورش داده» و «همسر دیگر او» که اخیرا یک فیلم کوتاه از آن اقتباس شده، شهرت دارد.

ام زکیه درباره هدفش از راه اندازی این برنامه به خبرنگاران گفت: من سال‌ها راهنما و مشاوره می‌دادم اما اکنون تصمیم گرفتم به طور اینترنتی تعداد بیشتری را آموزش دهم. قبلا به طیف گسترده‌ای از افراد از جمله ستاره‌های سابق بسکتبال، ورزشکاران حرفه‌ای و کارآفرینان برنامه می‌دادم و اکنون تصمیم گرفتم به نویسندگان مشاوره دهم.

زکیه می‌افزاید: من قصد دارم در آینده کلاس‌های نویسندگی رسمی آنلاین نیز برگزار کنم. بعضی کلاس‌ها را خودم تدریس کرده و افرادی را برای بخش‌های مختلف استخدام می‌کنم.

این نویسنده با تاکید براین که برنامه آموزشی وی برای همه اعضای جامعه اعم از غیرمسلمانان می‌باشد گفت: برنامه مشاوره من مخصوص مسلمانان نیست، هر چند جنبه‌هایی در آن وجود دارد که برای نویسندگان مسلمان تهیه شده است.

وی افزود: در این برنامه ابتدا قصد داریم دروس پایه‌ای و اصلی نویسندگی را مرور کرده و پس از آن بر موضوعاتی مانند تکمیل پیش نویس اول، چاپ و نشر و به دنبال آن نیز بازاریابی تمرکز داشته باشیم. هدف من این است که مردم را بیشتر به سمت حرفه نویسندگی سوق بدهم.

ساندرا بارکویچ، بنیانگذار و رئیس انتشارات مرتبط با این نویسنده می‌گوید: برای نویسندگان تازه کار یافتن یک استاد مشاور می‌تواند کار دشواری باشد. گروه‌هایی در کشور وجود دارند که برنامه‌های مشاوره نویسندگی ارائه می‌دهند که تضمینی وجود ندارد نویسندگان جوان مسلمان بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: نویسنده نیاز دارد کسی را پیدا کند که شبیه او باشد. کسی که سلیقه مشابهی در نویسندگی داشته باشد و در عین حال تجربیات موفقی در نویسندگی نیز کسب کرده باشد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyqaw.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما