دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 53762
منبع : خبرگزاری مهر
در آستانه بازگشایی مدارس انجام شد؛

مشارکت ۹۴۳ میلیون تومانی قمی‌ها در جشن عاطفه‌ها

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: مردم نیکوکار قم در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال بیش از ۹۴۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
مشارکت ۹۴۳ میلیون تومانی قمی‌ها در جشن عاطفه‌ها
مشارکت ۹۴۳ میلیون تومانی قمی‌ها در جشن عاطفه‌ها
به گزارش قم نيوز اکبر میرشکار با بیان اینکه مردم و خیران قمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال، بیش از ۹۴۳ میلیون تومان برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان، به جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: جشن عاطفه‌ها کمک به توانمندسازی فکری خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است که با هدف ترویج فرهنگ احسان در حوزه آموزش و کاهش سن خیران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از استقرار ۷۲ پایگاه ثابت و سیار و همکاری ادارات و مساجد در سطح استان خبر داد و گفت: امسال سامانه پرداخت آنی کمک‌های مردمی #۰۲۵*۸۸۷۷* هم برای دریافت هدایای نقدی به نیازمندان فعال و در مسیر اهداف جشن عاطفه‌ها قرار گرفت که بخشی از کمکهای مردمی از همین طریق بوده است.

میرشکار بیان کرد: الکترونیکی شدن خدمات کمیته امداد در سرعت انتقال خدمت به نیازمندان، کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت در جمع آوری کمک‌های مردمی، ارتقاء سطح دسترسی خیران برای کمک به محرومان بسیار موثر و قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به اینکه مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه‌ها ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در پایگاه‌های استان قم و مصلاهای نماز جمعه قم، پردیسان، کهک، جعفریه، دستجرد و قنوات برگزار شد، تأکید کرد: کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها پیش از شروع مدارس به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

وی افزود: مرحله دوم این جشن در ۱۹ مهرماه در تمام مدارس استان قم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

میرشکار بیان کرد: کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته، ۲۱ درصد رشد داشته است که در این زمینه نزدیک به ۲۱۷ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از ۷۲۶ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی بوده است.

نیکوکاران می‌توانند برای شرکت در جشن عاطفه‌ها از طریق شماره‌گیری کد #۰۲۵*۸۸۷۷* و کارت‌های بانکی به شماره‌های ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ نزد بانک ملت و ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد استان قم کمک‌های خود را پرداخت کنند.
انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdccimqp.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما