سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 53770
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 15 تيم

برترين‌هاي تيراندازي كاركنان دولت در قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي تيراندازي كاركنان دستگاه‌هاي دولتي در استان قم با معرفي نفرات اول تا سوم هر دو بخش مردان و بانوان به كار خود پايان داد.
برترين‌هاي تيراندازي كاركنان دولت در قم معرفي شدند
برترين‌هاي تيراندازي كاركنان دولت در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز مسابقات تیراندازی کارکنان دولت به مناسبت هفته دولت در بخش آقایان با حضور تیراندازان 10 تیم به میزبانی سالن اختصاصی تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین منطقه نوبهار قم به انجام رسید و در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برترین‌های خود را شناخت.

در رشته تپانچه بادی این مسابقات هادی باقری از تیم کارکنان نیروی انتظامی با کسب بیشترین امتیاز به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه حسین محرابی‌نیا از تیم اداره مخابرات عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و محمدجواد یزدیان دیگر عضو تیم نیروی انتظامی سوم شد.

این در حالی است که پیکارهای رشته تفنگ بادی آقایان این دوره با قهرمانی مجید فرح‌آبادی تیرانداز عضو تیم دانشگاه علوم پزشکی به پایان رسید، علی حبیب‌اللهی دیگر عضو تیم دانشگاه علوم پزشکی بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و علیرضا جعفری از تیم کارکنان اداره مخابرات قم رتبه سومی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در شرایطی که هیأت‌ تیراندازی استان قم مسوولیت برگزاری این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشت، در رده‌بندی بخش تیمی این دوره، تیم کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم قهرمان شد، تیم اداره مخابرات قم به مقام نایب‌قهرمانی رسید و تیم اداره گمرک استان قم سوم شد.

مسابقات تیراندازی کارکنان دولت در بخش بانوان نیز با حضور پنج تیم در باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین به انجام رسید و در رشته تپانچه بادی سارا واعظی از تیم اداره حمل و نقل قهرمان شد، خدیجه هاشمی از اداره مخابرات و زهرا نصراللهی از دانشگاه علوم پزشکی دوم و سوم شدند.

رقابت‌های رشته تفنگ بادی بانوان نیز با قهرمانی مرضیه فراهانی از علوم پزشکی به پایان رسید، اشرف علی حسینی از مخابرات و پروین احمدنژاد از علوم‌پزشکی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند، ضمن اینکه تیم‌های اداره مخابرات قم، دانشگاه علوم پزشکی و اداره امور مالیاتی استان قم در بخش تیمی اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgzbs.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما