چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 53841
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت ركاب‌زنان در 2 رده سني:

برترين‌هاي ليگ دوچرخه‌سواري قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي مرحله دوم ليگ دوچرخه‌سواري باشگاه‌هاي استان قم در دو رده سني جوانان و بزرگسالان برترين‌هاي خود را شناخت.
برترين‌هاي ليگ دوچرخه‌سواري قم معرفي شدند

به گزارش قم نیوز مرحله دوم مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های استان قم در رشته کراس‌کانتری طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌ دوچرخه‌سواری قم همزمان با همایش همگانی این رشته در پیست مفید قم به انجام رسید.
هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم این رقابت‌ها را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با عنوان یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار کرد و شرکت کنندگان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت برترین‌ها معرفی شدند.
در رده‌بندی مسابقات رده سنی جوانان این مرحله سیدعلی ایزدی که به صورت آزاد در مسابقات حضور یافته بود عنوان نخست و مقام قهرمانی را کسب کرد، محمدمهدی شمس از تیم دوچرخه‌سواری جاینت قم عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و امیررضا شریعتی از تیم همرکابان به مقام سوم دست یافت.
در پایان پیکارهای رده سنی بزرگسالان این مسابقات مسعود کریمی از تیم دوچرخه‌سواری هم‌رکابان قم بر سکوی نخست جای گرفت، علی ایران‌منش دیگر هم تیمی وی موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد و مجید قهرودی از تیم منظریه رتبه سوم این پیکارها را کسب کرد.
رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگار فارس گفت: خوشبختانه مسابقات از نظر کمی و کیفی تا این مرحله در سطح بالا و قابل قبولی به انجام رسید و تقابل رکاب‌زنان برای کسب عناوین برتر یک لیگ جذاب و تماشایی را رقم زده است.
محمدکاظم حججی اضافه کرد: این هفته علاوه بر رقابت‌های مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم، شاهد برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز بودیم، همایشی که با همکاری این هیأت‌ و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در مسیر مجموعه ورزشی شهید حیدریان، بلوار شهید صدوقی، میدان مفید تا خیابان بهشت قم برگزار شد و مورد استقبال علاقمندان به این رشته قرار گرفت.
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdca6anm.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما