چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 53855
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:

دمای قم به 35 درجه می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز حداقل و حداکثر دمای استان 12 درجه و 35 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دما در قم 11 درجه و 35 درجه خواهد بود.
دمای قم به 35 درجه می‌رسد
دمای قم به 35 درجه می‌رسد
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای قم صاف گاهی همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم 12 درجه و 35 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دما در استان 11 درجه و 35 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا صاف گاهی همراه با وزش باد است، در این روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: برای روز جمعه حداقل و حداکثر دمای استان 12 درجه و 36 درجه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: آب و هوای استان قم در روز جمعه صاف گاهی همراه با وزش باد است، در این روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 12 درجه و 35 درجه خواهد بود.

قاضی با اشاره به سردترین و گرم ترین نقاط استان قم در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت منطقه کوه سفید و منطقه جمکران به ترتیب با 12 درجه و 35 درجه سردترین و گرمترین نقاط استان قم بودند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftcdt.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما