چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 53860
منبع : خبرگزاری فارس
در مسابقات سبك وادوريو

كاراته‌كاهاي باشگاه شهيد خبير قم درخشيدند

قم نيوز : قم نیوز: كاراته‌كاهاي باشگاه شهيد خبير قم با درخشش خود موفق به كسب هشت مدال رنگارنگ از پيكارهاي سبك وادوريو كاراته قهرماني ايران شدند.
كاراته‌كاهاي باشگاه شهيد خبير قم درخشيدند
كاراته‌كاهاي باشگاه شهيد خبير قم درخشيدند
به گزارش قم نیوز قم به عنوان یکی از استان‌های همیشه موفق در رشته کاراته بار دیگر به یک موفقیت ارزنده در مسابقات سبک‌های این رشته دست یافت تا سال 1396 همچنان برای کاراته قم با کسب عناوین و افتخارات ارزشمند توسط ورزشکاران این رشته شاخص رزمی همراه باشد.

این در حالی است که امسال هم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ملی‌ ایران از میادین برون‌مرزی و هم از رقابت‌های کشوری افتخارات زیادی نصیب کاراته قم شده و هم اینکه ورزشکاران سبک‌های مختلف این رشته در داخل و خارج از کشور افتخار آفرین بوده‌اند.

یکی از سبک‌های موفق کاراته قم که این هفته توانست عناوین و افتخارات ارزنده‌ای را برای ورزش قم به ارمغان بیاورد، سبک وادوریو است که مسابقات قهرمانی کشور آن به میزبانی تهران برگزار شد و با درخشش کاراته‌کاهای باشگاه شهید خبیر قم به پایان رسید.

نمایندگان استان قم برای کسب عناوین برتر و مدا‌ل‌های طلا، نقره و برنز بیست و دومین دوره مسابقات کشوری سبک وادوریو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حریفان خود رقابت کردند و سرانجام سه مدال طلا، دو مدال نقره و سه نشان برنز کسب کردند.

این در حالی است که مسابقات سبک وادوریو قهرمانی کاراته ایران با عنوان یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی و با رقابت ۵۱۰ کاراته‌کا از نقاط مختلف کشور در  تهران برگزار شد و تیم شهید خبیر قم به مربیگری رحمتی در هر چهار رده سنی مدال کسب کرد.

در بخش کومیته انفرادی رده سنی نونهالان حسام حاج‌محمدحسینی و مبین خاک‌دامن موفق به کسب دو نشان برنز شدند، در کومیته انفرادی رده سنی نوجوانان حسین حاج‌محمد‌حسینی با وجود راهیابی به دیدار نهایی وزن خود به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره بسنده کرد.

در کومیته انفرادی رده سنی جوانان این دوره از مسابقات، تیم شهید خبیر قم سه فینالیست داشت و سرانجام متین پیران و محمد صفری موفق به کسب مقام قهرمانی شدند و عرفان کاووسی به مدال نقره دست یافت، ضمن اینکه در کومیته انفرادی رده سنی بزرگسالان صادق سلیمی مقام قهرمانی وزن منهای 75 کیلوگرم و اصغر رحمتی موفق به کسب نشان برنز وزن منهای 84 کیلوگرم شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgwbs.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما