پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 53884
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 13 امتياز صورت گرفت

نايب‌قهرماني آتليه‌طهران قم در فوتسال اميدهاي ايران

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم با كسب مقام نايب‌قهرماني به كار خود در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور پايان داد.
نايب‌قهرماني آتليه‌طهران قم در فوتسال اميدهاي ايران
نايب‌قهرماني آتليه‌طهران قم در فوتسال اميدهاي ايران
به گزارش قم نیوز آتلیه‌طهران قم یکی از 14 تیم حاضر در فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید ایران است که در کنار دیگر نماینده قم یعنی تیم هیأت‌ قم در گروه نخست مرحله مقدماتی این بازی‌ها جای گرفته و نیم‌فصل نخست مرحله گروهی را با نایب‌قهرمانی به پایان رساند.

این در شرایطی است که 14 تیم در دو گروه هفت تیمی دیدارهای مقدماتی این فصل را برگزار می‌کنند و آتلیه‌طهران قم در کنار تیم‌ هیأت‌ قم با تیم‌های فرش‌آراء مشهد، طاها تن‌کابن، پرسپولیس خوزستان، مقاومت قزوین و گیتی‌پسند اصفهان به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کند.

در حالی که کمیته فوتسال ایران میزبانی دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی را در گروه نخست به تیم فرش‌آراء مشهد و در گروه دوم به تیم شهروند ساری واگذار کرده بود، نمایندگان فوتسال قم برای رویارویی با حریفان خود در این مرحله راهی مشهد مقدس شدند.

بدین‌ترتیب آتلیه‌طهران قم 6 مسابقه با حریفان خود در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار کرد و مجموعا موفق به کسب چهار پیروزی برابر حریفان شد، در یک بازی به تساوی تن داد و تنها باخت این تیم نیز برای همشهری خود تیم هیأت‌ قم بود تا آتلیه‌طهران با کسب 13 امتیاز نایب‌قهرمان نیم‌فصل شود.

آتلیه‌طهران قم در گام نخست به مصاف همشهری خود تیم هیأت‌ قم رفت و با نتیجه عجیب چهار بر دو تن به شکست داد اما این باخت مقدمه پیروزی‌های این تیم در دیدارهای آتی بود و آتلیه‌طهران در دومین بازی خود تیم میزبان یعنی فرش‌آراء مشهد را با حساب سه بر یک مغلوب کرد.

دومین پیروزی فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم در روز سوم برابر تیم طاها تن‌کابن رقم خورد و نماینده فوتسال قم به مربیگری تقی عطایی در چهارمین بازی خود از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال امیدهای ایران با حساب دو بر یک مقاومت قزوین را شکست داد.

تنها تساوی فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم در این مرحله با نتیجه دو بر دو برابر پرسپولیس خوزستان رقم خورد و این تیم سرانجام در آخرین بازی خود با نتیجه سه بر دو مقابل یکی از مدعیان صعود از این گروه یعنی گیتی‌پسند اصفهان به برتری رسید تا نایب‌قهرمانی خود را با 13 امتیاز قطعی کند.

 

نتایج تیم آتلیه‌طهران قم در نیم‌فصل لیگ برتر امید ایران: (گروه نخست)

آتلیه‌طهران قم 2 – هیأت‌ قم 4

آتلیه‌طهران قم 3 – فرش‌آراء مشهد 1

آتلیه‌طهران قم 3 – طاها تن‌کابن صفر

آتلیه‌طهران قم 2 - مقاومت قزوین ۱

آتلیه‌طهران قم 2 - پرسپولیس خوزستان 2

آتلیه‌طهران قم 3 – گیتی‌پسند اصفهان 2

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchk6nm.23nx6dftt2.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما