شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 53984
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

شعور حسینی از شور حسینی مهم‌تر است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: دانش‌آموزان باید در این ایام مراسم عزاداری خود را به گونه‌ای برگزار کنند که صبح‌ها در کلاس درس خسته نباشند و باید بدانند شعور حسینی از شور حسینی مهمتر است.
شعور حسینی از شور حسینی مهم‌تر است
شعور حسینی از شور حسینی مهم‌تر است
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان حضرت خدیجه(س) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: دانش‌آموزان باید در این ایام مراسم عزاداری خود را به گونه‌ای برگزار کنند که صبح‌ها در کلاس درس خسته نباشند و باید بدانند شعور حسینی از شور حسینی مهمتر است.

وی افزود: دانش‌آموزان باید قدردان کسانی باشند که یک فضای مطلوب برای افزایش معرفت و دانش آن‌ها فراهم کرده‌اند و همچنین باید کتاب‌های درسی خود را فقط برای گرفتن نمره نخوانند و تلاش کنند از متن این کتاب‌ها درس بگیرند و بتوانند در زندگی از آن‌ها بهره‌ بگیرند تا بتوانند در ابتدا یک زندگی موفق برای خود و سپس جامعه را بسازند.

استاندار قم در پایان یادآور شد: دانش‌آموزان به غیر از بحث یادگیری وظیفه دارند یک فرزند خوب برای پدر و مادر و یک دانش‌آموز خوب برای معلمان باشند، همچنین در آینده نیز این وظایف سنگین تر شده و علاوه بر ساختن آینده کشور باید نسل جدید آینده‌سازان جامعه را تربیت کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdci53aw.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما