شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 54000
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد؛

کسب مقام سوم کشور توسط نونهالان تنیس روی میز قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تنیس روی میز قم از کسب عنوان سوم مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور توسط تیم استان قم خبر داد.
کسب مقام سوم کشور توسط نونهالان تنیس روی میز قم
کسب مقام سوم کشور توسط نونهالان تنیس روی میز قم
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی نونهالان پسر کشور روز جمعه در شهر سقز در استان کردستان به پایان رسید که تیم تنیس روی میز استان قم در مسابقات بخش تیمی سوم شد و در بخش انفرادی نیز یک عنوان سومی به تیم قم رسید.

وی افزود: این موفقیت در ادامه کامیابی‌های تنیس روی میز قم در بخش پایه به دست آمده به طوری که پسران پینگ پنگ باز قم در سقز توانستند با پیروزی بر هر ۳ حریف خود به عنوان تیم اول گروه هشتم این پیکارها به مرحله حذفی صعود کنند.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: تیم تنیس روی میز نونهالان پسر استان قم با تیم‌های خراسان رضوی، توابع تهران و آذربایجان شرقی در مرحله گروهی دیدار کرد که نتیجه هر سه دیدار کسب پیروزی برای قم بود و سپس تیم قم در مرحله یک هشتم نهایی ۳ بر یک کرمانشاه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد.

عموییان بیان داشت: در مرحله یک چهارم نهایی تیم تنیس روی میز قم ۳ بر یک فارس را برد و به نیمه نهایی رسید اما با شکست برابر تهران به عنوان سوم رضایت داد در حالی که حضور در جمع ۴ تیم برتر کشور نشان از توانمندی تنیس روی میز قم دارد.

وی عنوان کرد: سید علی سجادیان، ایمان میرزایی، علیرضا رضایی فرد، محمد جواد جباری  و علی باقرزادگان نفراتی هستند که در ترکیب تیم قم در این رقابت‌ها حضور داشتند و حمید قائمی به عنوان مربی در کنار این تیم حاضر بود البته کسب این عنوان سومی تنها موفقیت قمی‌ها در این رقابت‌ها نبود.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم تصریح کرد: در مسابقات بخش انفرادی سید علی سجادیان پینگ پنگ باز استان قم موفق شد با شکست حریفانش تا مرحله نیمه نهایی پیش برود که در این مرحله برابر نوید شمس پینگ پنگ باز برجسته و خوشنام ایران مغلوب شد و به مقام سوم رسید ضمن این که تیم تنیس روی میز قم در مسابقات بخش دوبل نیز صاحب عنوان سوم شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuuaw.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما