دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 54075
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد:

واگذاری نگهداری بیش از 90 درصد فضای سبز شهری قم به بخش خصوصی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از واگذاری نگهداری بیش از 90 درصد فضای سبز شهری به بخش خصوصی خبر داد.
واگذاری نگهداری بیش از 90 درصد فضای سبز شهری قم به بخش خصوصی
واگذاری نگهداری بیش از 90 درصد فضای سبز شهری قم به بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به روند نظارت بر اجرای پروژه‌های فضای سبز اظهار کرد: نظارت بر پروژه‌ها در دو گروه قرارداد نگهداری و احداث فضای سبز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث نگهداری فضای سبز در حال حاضر 26 پیمان وجود دارد گفت: مجموع مبلغ این قراردادها بیش از 360 میلیارد ریال است که بیش از 90 درصد عرصه فضای سبز شهری در قالب این قراردادها به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: قرارداد نگهداری سالانه منعقد می‌شود و بعضا نیز تمدیدهایی صورت می‌گیرد که در برخی موارد تا سه سال تمدید می‌شود که به روند فعالیت پیمانکاران مرتبط است.

وی با تاکید بر اینکه ناظرین مقیم بر روی این پیمان‌ها نظارت دارند ادامه داد: سازمان پارک‌ها نیز نظارت عالیه را توسط پنج بازرس متخصص انجام می‌دهد که این امور به صورت روزانه حتی در روزهای تعطیل به صورت میدانی است.

جوادیان با تاکید بر اینکه تمام این اقدامات برای جلوگیری از ورود کمترین خسارت و آسیب به فضای سبز شهری می باشد گفت: در شهری چون قم که مشکلات متعددی برای احداث و توسعه فضای سبز وجود دارد باید از امکانات موجود با تمام توان حراست کرد که در این راستا گروه نظارت سازمان علاوه بر تحقق این امر بر نحوه تامین و استفاده از منابع آب نیز نظارت دارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamwnm.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما