دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 54080
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم:

استمرار حرکت شهدا جامعه را از تهاجمات در امان نگه می‌دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: استمرار حرکت شهدای دفاع مقدس که داشته‌های خود را برای انقلاب و اسلام فدا کرده‌اند می‌تواند جامعه را از تهاجمات در امان نگه دارد و کمترین کاری که جامعه نسبت به این افراد می‌تواند انجام دهد گرامیداشت یاد و خاطره و فراموش نکردن آنهاست.
استمرار حرکت شهدا جامعه را از تهاجمات در امان نگه می‌دارد
استمرار حرکت شهدا جامعه را از تهاجمات در امان نگه می‌دارد

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین عطاءاله جباری ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران که در سالن همایش غدیر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: هر چند جنگ مورد پسند نیست اما اینکه در هفته دفاع مقدس به برگزاری این همایش‌ها اقدام می‌کنیم به معنای تجلیل از جنگ نیست بلکه در متن جنگ رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیاری رخ داده و صحنه‌هایی پدید آمده است که این صحنه‌ها می‌تواند درس‌های بسیاری را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: بازگویی و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های دفاع مقدس سرمشق مطلوبی برای جوانان و نوجوانان است؛ نیروهای اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزاری این همایش‌ها و تکریم دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا را یک وظیفه ذاتی می‌دانند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی باید با استفاده از هنر به معرفی دفاع مقدس بپردازیم، گفت: رزمندگان حماسه‌ای را خلق کردند که اکنون باید با بازگویی خاطرات آنها و تبدیل خاطرات به هنر ماندگار در قالب داستان، رمان، فیلم و شعر به ماندگاری این حماسه کمک کنیم.

وی از اهتمام اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های مقدس استان قم در راستای برگزاری این همایش تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم به عنوان مجموعه‌ای که با مخاطبان جوان و نوجوان ارتباط مطلوبی دارد بتوانیم در راستای معرفی شهدا و آموزه‌های دفاع مقدس گام‌های مطلوبی را برداریم.

جباری یادآور شد: استمرار حرکت دفاع مقدس که داشته‌های خود را برای انقلاب و اسلام فدا کرده‌اند می‌تواند جامعه را از تهاجمات در امان نگه دارد، شهدای مدافعان حرم ادامه دهنده مسیر دفاع مقدس هستند و کمترین کاری که جامعه نسبت به این افراد می‌تواند انجام دهد گرامیداشت یاد و خاطره و فراموش نکردن آنهاست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgzz9n.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما