قم نيوز : قم نیوز:‌ در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم باید نسبت به بی حرمتی های صورت گرفته در مسابقات کشتی یادگار امام عذرخواهی کند، در اقدامی تعجب آور از خبرنگاران شکایت کرده است!
ناظر مسابقات کشتی در قم کشف حجاب کرد / شکایت اداره ورزش و جوانان قم از خبرنگاران!
به گزارش قم نیوز اداره کل ورزش و جوانان استان قم در اقدامی عجیب و غیر قابل باور از رسانه ای که اخبار حضور  بی حجاب یک زن در مسابقات کشتی استان قم را پوشش داده اند، شکایت کرده است.

این اداره کل که عملکرد آن در برگزاری مسابقات کشتی با انتقاد رسانه ها نیز روبرو شد،‌ با فرار به جلو به جای عذرخواهی از مراجع تقلید، مردم قم و آستان مقدس کریمه اهل بیت به سبب بی حرمتی انجام شده در شهر کریمه اهل بیت، و علی رغم نامه استاندار قم در ممنوعیت شکایت از رسانه ها، نسبت به شکایت از کانال خبر فوری قم اقدام کرده است.

ماجرای بی حرمتی در مسابقات کشتی چه بود؟
در مسابقات کشتی یادگار امام که در شهر مقدس قم و در تیرماه امسال برگزار شد، ناظر خارجی مسابقات در هنگام برگزاری مسابقه،‌ حجاب اسلامی را رعایت نکرد و این عدم رعایت حجاب در جوار حرم کریمه اهل بیت، پس از انتشار در کانال های تلگرامی با اعتراض شدید مردم روبرو شد.

در این مسابقات همچنین اتفاق دیگری نیز افتاد. هنگام حضور وزیر ورزش در سالن،‌ یکی از جملات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز که بر دیوار سالن مسابقات نقش بسته بود،‌ پایین کشیده شد و پس از عکس العمل نماینده قم در مجلس شورای اسلامی،‌ و با خروج وزیر ورزش از سالن،‌ دوباره به جای خود برگشت.

این اقدام توهین آمیز نیز از دید خبرنگاران مخفی نماند و در کانال های تلگرامی آنها انعکاس یافت که موجب عصبانیت بیشتر اداره کل ورش و جوانان استان قم شد.

انتقام از خبرنگاران با شکایت در دادگاه
پس از این بود که اداره کل ورزش و جوانان استان قم از یکی از کانال های پر مخاطب استان قم در تلگرام که توسط خبرنگاران با سابقه اداره می شود،‌ شکایت کرد. در این شکایت، مدیر این کانال به نشر اکاذیب متهم شده است این در حالی است که همگان آن را دیده اند و در حافظه دوربین ها نیز ثبت شده است.

پایگاه خبری قم نیوز جهت تنویر افکار عومی دو تصویر حضور بی حجاب ناظر در مسابقات و جابجایی بنر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرده است تا مخاطبان از صحت آن مطمين شوند و مراجع تقلید و بزرگان قم بدانند که در حوزه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان قم چه اتفاقاتی در حال وقوع است و پیشاپیش از این کار از کریمه اهل بیت(س)،‌ مراجع تقلید و مردم شهید پرور قم پوزش می طلبد.

انتهای پیام / ۱۰۵

 
https://qomnews.ir/vdcjtyei.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما