?>?> ميزباني قم از پيكارهاي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران | قم نیوز
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 54726
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كشتي استان قم خبر داد

ميزباني قم از پيكارهاي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ كشتي استان قم گفت: پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني رده سني بزرگسالان ايران آبان ماه به ميزباني هیأت‌‌ قم برگزار مي‌شود.
ميزباني قم از پيكارهاي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران
ميزباني قم از پيكارهاي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران
به گزارش قم نیوز علی جانقلی امروز اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران از سوی فدارسیون کشتی برای برگزاری در روزهای دهم تا دوازدهم آبان ماه به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان قم برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه قم میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور بزرگسالان ایران در گروه (ب) است، اضافه کرد: با توجه به شرایط برگزاری و برنامه مسابقات، کشتی‌گیران شرکت کننده در این جام از دهم آبان ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به روی تشک می‌روند.

دبیر هیأت‌‌ کشتی استان قم با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در مسابقات گروه (ب) کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران، ابراز کرد: فرنگی‌کاران قم به عنوان میزبان با تیم‌های هیأت‌‌ مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، کرمان، آذربایجان‌شرقی، ایلام، اصفهان و هرمزگان مسابقه می‌دهند.

وی سپس به اوزان و شرایط سنی این مسابقات عنوان کرد: کشتی‌گیران حاضر در این پیکارها برای کسب عناوین برتر اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برای به دست آوران مقام‌های اول تا سوم هر وزن به میدان می‌روند.

جانقلی همچنین به شرایط سنی کشتی‌گیران عضو تیم‌های شرکت کننده در مسابقات این دوره اشاره و بیان کرد: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 و بزرگتر تا رده سنی جوانان مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و هنگام حضور در زقم باید اصل شناسنامه و کارت ملی، کارت بیمه ورزشی معتبر و معرفی نامه هیات کشتی استان خود ارائه کنند.

وی یاد آور شد: با توجه به نتایج حاصل از رقابت‌های انفرادی کشتی‌گیران در هر وزن ، حکم و مدال به نفرات برتر اهداء خواهد شد، ضمن اینکه تیم‌های اول تا سوم این مسابقات در هر رشته با کاپ قهرمانی تجلیل می‌شوند و مکان اسکان تیم‌ها نیز در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd950k.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما