چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 54727
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی استان قم مطرح کرد

لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات تامین اجتماعی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به کمبودهای موجود در حوزه تامین اجتماعی استان قم، یادآور شد: مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی باید از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی استفاده کند تا بتواند مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کند.
لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات تامین اجتماعی در استان قم
لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات تامین اجتماعی در استان قم
به گزارش قم نیوز اکبر شوکت ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم که در تالار امین سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که اخیرا در سایر استان‌ها به وجود آمده است، اظهار کرد: بسیاری از این مشکلات به دلیل مدیریت نادرست سازمان اداره‌ کار و تامین اجتماعی این استان‌ها به وجود آمده است ولی خوشبختانه در استان قم تاکنون به این مشکلات بر نخورده‌ایم.

وی با بیان اینکه در چند کارخانه در استان قم با مشکل مواجه شده‌ایم، عنوان کرد: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با مدیریت سنجیده و مطلوب خود توانسته است بسیاری از این مشکلات را برطرف کند و اجازه نفوذ این مشکلات را به سطح کشور نداده و همه این مشکلات را در داخل استان برطرف کرده است.

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به بی‌توجهی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی می‌شود، مطرح کرد: خوشبختانه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی حمایت‌های لازم را از سازمان تامین اجتماعی انجام داده‌اند و تا کنون توانسته‌اند بسیاری از مطالبات تامین اجتماعی را برگردانند و این حمایت به دلیل عملکرد مطلوب مدیران تامین اجتماعی استان قم صورت گرفته است.

وی با اشاره به دریافتی‌های حوزه درمان، خاطرنشان کرد: دریافتی بالای پزشکان در مراکز درمانی از جیب کارگران انجام می‌شود و موجب ایجاد یک شکاف طبقاتی فاحش و فقر در جامعه می‌شود که امیدواریم نظارت بیشتری بر فعالیت‌های وزیر بهداشت انجام شود و طرح درمان را اصلاح کنند.

شوکت در پایان با اشاره به کمبودهای موجود در حوزه تامین اجتماعی استان قم، یادآور شد: مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی باید از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی استفاده کند تا بتواند مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کند و بداند که خدمت رسانی به استان قم خدمت رسانی به اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceff8n.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما