پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 54745
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پنجم ليگ برتر اميد ايران صورت مي‌گيرد

صباي قم در فكر گرفتن نخستين 3 امتياز از فولاد خوزستان

قم نيوز : قم نیوز: فوتباليست‌هاي اميد صباي قم در انديشه گرفتن نخستين سه امتياز خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور برابر فولاد خوزستان صف‌آرايي مي‌كنند.
صباي قم در فكر گرفتن نخستين 3 امتياز از فولاد خوزستان

به گزارش قم نیوز دیدارهای نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور روز جمعه 21 مهر ماه وارد هفته پنجم می‌شود و تیم فوتبال امید صبای قم که چهار هفته متوالی از کسب پیروزی محروم مانده، در میهمانی فولاد خوزستان به میدان می‌رود.
صبای قم در فصل قبل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از هفته اول تا چهارم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده بود اما در چهار هفته این فصل دو بار باخته و دو بار نیز مغلوب حریفان شده تا در بین 12 تیم لیگ برتری هم اکنون در آخرین رتبه جدول قرار بگیرد.
نخستین بازی امیدهای صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان قم با تساوی یک بر یک تمام شد، صبا در هفته دوم با نتیجه عجیب چهار بر یک در میهمانی البدر بندر کنگ باخت، در هفته سوم در قم با صنعت‌نفت آبادان به تساوی یک بر یک رضایت داد و در هفته چهارم با حساب سه بر یک مغلوب تراکتورسازی تبریز شد.
بازی‌های هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید ایران روز جمعه 21 مهر ماه در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و صبای قم در دیداری خارج از خانه سومین بار در این فصل برابر تیمی از فوتبال خوزستان به میدان می‌رود، این تیم فولاد خوزستان است که اکنون بالای جدول قرار دارد.
در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید ایران تا پایان هفته چهارم تیم خونه به خونه بابل با 12 امتیاز صدرنشین است، ذوب‌آهن اصفهان با هشت امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم‌های هفت امتیازی فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در مکان‌های سوم و چهارم هستند.
نفت اهواز و حفاری اهواز با پنج امتیاز پنجم و ششم هستند، صنعت‌نفت آبادان، ملوان بندر انزلی و مس کرمان هر کدام چهار امتیاز دارند و در رده‌های هفتم تا نهم هستند، البدر بندر کنگ و مس کرمان با سه امتیاز در رده‌های دهم و یازدهم جای دارند و تیم صبای قم با دو امتیاز در آخرین جایگاه جدول جا خوش کرده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcenf8n.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما