پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 54746
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم:

امنیت کنونی استان را مدیون نیروی انتظامی هستیم

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم گفت: امنیت کنونی استان قم را مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های نیروهای انتظامی هستیم که به صورت مستمر برای خدمات‌رسانی به مردم در حال تلاش هستند.
امنیت کنونی استان را مدیون نیروی انتظامی هستیم

به گزارش قم نیوز سید صدرالدین موسوی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته پست اظهار کرد: اداره‌کل پست استان قم در عرصه‌های مختلف توانسته خدمات مطلوبی را به مردم استان ارائه دهد.
وی با بیان اینکه در حوزه دام و طیور نیز اقدامات مطلوبی توسط اداره‌کل دامپزشکی استان قم دنبال شده است، اضافه کرد: چهاردهم مهرماه به عنوان روز ملی دامپزشکی نام‌گذاری شده است که این روز را گرامی می‌داریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم خاطرنشان کرد: 24 مهرماه نیز به عنوان روز جهانی غذا نامگذاری شده است که فرا رسیدن این روز را نیز تبریک می‌گوییم.
وی از اهتمام نیروهای انتظامی استان قم در انجام وظایف و رسالت‌های مختلف در حوزه تامین امنیت انتظامی و اجتماعی تقدیر کرد و گفت: امنیت کنونی استان قم را مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های نیروهای انتظامی هستیم که به صورت مستمر برای خدمات‌رسانی به مردم در حال تلاش هستند.
موسوی افزایش تعاملات میان دستگاهی را یکی از نیازهای تحقق اهداف مورد نظر استان دانست و عنوان کرد: امیدواریم امسال دستگاه‌های اجرایی استان بتواند از ظرفیت‌های ملی به صورت گسترده‌تری استفاده کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfvedt.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما