پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 54750
منبع : خبرگزاری فارس

آتليه‌طهران قم در تعقيب مدعيان قهرماني ليگ برتر فوتسال / ششمي نيم‌فصل براي تازه‌وارد‌ها

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم با عملكردي همراه با فراز نشيب و كسب رتبه ششمي به كار خود در نيم‌فصل نخست مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در تعقيب تيم‌هاي مدعي قهرماني پايان داد.
آتليه‌طهران قم در تعقيب مدعيان قهرماني ليگ برتر فوتسال / ششمي نيم‌فصل براي تازه‌وارد‌ها

به گزارش قم نیوز دیدارهای نیم‌فصل نخست از نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در سال 1396 در حالی به کار خود پایان داد که 14 تیم در 13 هفته به شکل دوره‌ای  با یکدیگر به رقابت پرداختند و دو تیم نیز به نمایندگی از قم در این بازی‌ها حضور دارند.
نخستین و موفق‌ترین نماینده قم در نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران، تیم آتلیه‌طهران قم است که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد و در دومین سال حضور در این سطح از بازی‌ها، به بالاترین رده فوتسال باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر صعود کرد.
 
* صعود آتلیه‌طهران به لیگ برتر با نایب‌قهرمانی دسته اول
آتلیه‌طهران قم در فاصله تنها چند روز به آغاز دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شکل گرفت و به همین دلیل مدت زمان زیادی برای تمرین و ‌آماده‌سازی برای حضور در فصل جدید در اختیار نداشت اما مهره‌های بسیار خوبی در ترکیب این تیم عضو شدند.
نماینده فوتسال قم که نخستین سال حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران را تجربه می‌کند، شروع بسیار خوبی در این رقابت‌ها داشت اما در ادامه تا پایان نیم‌فصل، علاقمندان به فوتسال و کارشناسان این رشته ورزشی فراز و نشیب‌های زیادی را از آتلیه‌طهران قم شاهد بودند تا اینکه نماینده فوتسال قم با کسب رتبه ششمی به کار خود در دور رفت لیگ نوزدهم پایان داد.
 
* نخستین پیروزی آتلیه‌طهران قم برابر مقاومت قرچک
فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران در گام نخست از لیگ نوزدهم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان و پذیرای تیمی بودند که در فصل قبل لیگ دسته اول، بعد از این تیم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول و مجوز صعود به لیگ برتر شده بودند.
این تیم مقاومت قرچک قهرمان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران است که در هفته نخست به قم آمده بود تا در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برابر آتلیه‌طهران قرار بگیرد، اگر چه این دیدار در موقع مقرر خود به انجام نرسید، اما مهم نتیجه پیروزی دو بر یک تیم آتلیه‌طهران قم است که با گل‌های طاها نعمتیان و روح‌الله ایثاری در مقابل تک گل علی رهنما، سه امتیاز را به حساب نماینده فوتسال واریز کرد.
 
* دومین برد خانگی شاگردان غیاثی مقابل ارژن فارس
آتلیه‌طهران قم که در این فصل با هدایت یکی از بازیکنان شاخص تمام سال‌های فوتسال قم یعنی سیدوحید غیاثی در لیگ برتر حضور دارد، در هفته دوم مسابقه خانگی دیگری را در مقابل قهرمان سال 1394 لیگ دسته اول فوتسال ایران یعنی لبنیات ارژن فارس برگزار کرد و با پیروزی از میدان خارج شد.
این دیدار نیز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و در پایان فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم با نتیجه نزدیک سه بر دو از سد حریف خود عبور کردند، در حالی که گلزنان نماینده قم در این دیدار محسن شنوفی، روح‌الله ایثاری  و هاشم فرج‌زاده کاپیتان این تیم بودند.
 
* نخستین تساوی فصل در مقابل خریدار قهرمان لیگ پانزدهم
سومین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نخستین مسابقه خارج از خانه آتلیه‌طهران قم همراه بود و این تیم برابر تیم پارسیان شهر قدس به میدان رفت، تیمی که با خرید امتیاز قهرمان لیگ پانزدهم یعنی دبیری تبریز در این فصل لیگ برتر حضور دارد.
مسابقه خارج از خانه آتلیه‌طهران قم با پارسیان شهر قدس در نهایت دو بر دو مساوی شد، دیداری که روح‌الله ایثاری و طاها نعمتیان گل زدند تا بدین‌شکل نخستین تساوی نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران در کارنامه شاگردان سیدوحید غیاثی به ثبت برسد و این تیم از سه بازی خود در مجموع هفت امتیاز داشته باشد.
 
* سومین برد خانگی در جدال با فرش‌آراء مشهد
بازی هفته چهارم نیز یک دیدار خانگی دیگر برای تیم آتلیه‌طهران قم بود، مسابقه‌ای با نماینده پر سابقه مشهد یعنی تیم فرش‌آراء که در این دیدار تیم آتلیه‌طهران با حساب چهار بر دو حریف خود را شکست داد، آن هم در روزی که سعید قلندری ستاره میدان بود و به تنهایی دو گل زد تا با دو گل دیگر توسط میثم ایلانلو و ناصر اطمینان سه امتیاز به نماینده قم برسد و این تیم به بالای جدول برود.
 
* نخستین شکست آتلیه‌طهران قم در لیگ نوزدهم
در هفته پنجم رقابت‌ها تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای برگزاری دومین مسابقه خارج از خانه خود در لیگ نوزدهم به تبریز رفت تا در مقابل تیم مس سونگون ورزقان صدرنشین رقابت‌های این فصل قرار بگیرد، اما این بازی با باخت سنگین 6 بر 2 تیم آتلیه‌طهران قم همراه بود تا نخستین شکست نماینده قم در دومین بازی خارج از خانه رقم بخورد، در حالی که دو گل نماینده قم را روح‌الله ایثاری و ناصر اطمینان به ثمر رساندند.
 
دومین تساوی لیگ نوزدهم مقابل حفاری در قم
در هفته ششم از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، تیم آتلیه‌طهران قم میزبان حفاری اهواز بود و در پایان با حریف خود به تساوی پر گل سه بر سه رضایت داد تا در روزی که روح‌الله ایثاری یک گل و سعید قلندری دو گل این تیم را زدند، نخستین تساوی خانگی این فصل را بپذیرد.
 
* برتری آتلیه‌طهران در نخستین شهرآورد قمی‌ها
بازی هفته هفتم رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال ایران یک دیدار سراسر جذاب و تماشایی برای قمی‌های علاقمند به فوتسال بود، دیداری که تیم‌های همشهری هیات قم و آتلیه‌طهران قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر یکدیگر قرار گرفتند.
در واقع این برای نخستین‌بار در تاریخ بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران است که دو تیم قمی، در لیگ برتر جدالی شبیه یک شهرآورد را برگزار می‌کنند، اما این اتفاق در لیگ نوزدهم رخ داد و در نهایت این تیم آتلیه‌طهران قم بود که به برتری پنج بر سه دست یافت، در حالی که ناصر اطمینان و سعید قلندری هر کدام دو گل زدند و یک گل دیگر را طاها نعمتیان وارد دروازه تیم فوتسال هیات قم کرد.
 
* دومین تساوی خانگی برابر تیم قعرنشین مقاومت البرز
فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم در هفته نهم رقابت‌ها بار دیگر یک دیدار خانگی در مقابل تیم فوتسال مقاومت البرز برگزار کردند، در حالی که حریف در انتهای جدول رده‌بندی قرار داشت و پیش از بازی همگان منتظر یک برد پرگل از تیم آتلیه‌طهران قم بودند که تا لحظات پایانی این اتفاق رخ داد.
اما در فاصله سه دقیقه به پایان و در حالی که تیم آتلیه‌طهران قم با سه گل روح‌اله ایثاری، سعید قلندری و طاها نعمتیان از حریف قعرنشین خود در حضور تماشاگران قمی پیش بود، به یک‌باره حوادثی در جریان بازی به وقوع پیوست که نماینده فوتسال قم برتری سه بر صفر را با تساوی سه بر سه و تقسیم امتیازها در قم عوض کرد تا برای نخستین بار تماشاگران با نارضایتی سالن را ترک کنند.
 
* شکست سنگین آتلیه‌طهران قم مقابل قهرمان لیگ هجدهم
دومین شکست تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران در هفته نهم مقابل قهرمان دوره قبل یعنی گیتی‌پسند اصفهان رقم خورد، دیداری که در سالن پیروزی اصفهان به انجام رسید و در پایان میزبان با نتیجه پرگل 6 بر دو نماینده فوتسال قم را مغلوب کرد، در حالی که طاها نعمتیان تک گل نماینده قم را زد.
 
* برتری شاگردان غیاثی در بازی خانگی با شهروند
در هفته دهم رقابت‌ها تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم یک دیدار خانگی دیگر در مقابل تیم فوتسال شهروند ساری برگزار کرد که این بازی با برتری نزدیک و نفس‌گیر چهار بر سه به نفع شاگردان سیدوحید غیاثی به پایان رسید، ضمن اینکه گل‌های نماینده قم را محسن شنوفی، سعید قلندری، طاها نعمتیان و علی ابراهیم‌بیگی به ثمر رساندند.
 
* سومین باخت لیگ نوزدهم برابر قهرمان لیگ‌های شانزدهم و هفدهم
در هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران تیم آتلیه‌طهران قم در خارج از خانه برابر قهرمان دوره‌های شانزدهم و هفدهم لیگ برتر یعنی تاسیسات دریایی تهران صف‌آرایی کرد، اما در روز درخشش سنگربان خود یعنی محمد دهقان، یک گل از وحید شمسایی بهترین گلزن جهان پذیرفت و با حساب یک بر صفر این بازی را واگذار کرد تا سومین باخت این تیم نیز در میهمانی رقبا رقم بخورد.
 
* فرار آتلیه‌طهران قم از شکست برابر آذرخش
دیدارهای هفته دوازدهم از دور رفت لیگ نوزدهم با فاصله‌ای چند هفته‌ای به دلیل حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی‌های داخل سالن 2017 قهرمانی آسیا به انجام رسید اما این تعطیلات به ضرر تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بود زیرا این تیم در خانه خود با تیم آذرخش بندرعباس به سختی دو بر دو مساوی کرد و تنها یک امتیاز گرفت.
 
* پایان نیم‌فصل با شکست در میهمانی شهرداری ساوه
در هفته سیزدهم و پایانی از نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران نیز تیم آتلیه‌طهران قم در میهمانی تیم شهرداری ساوه به میدان رفت و در حالی که مهدی فتحی و ناصر اطمینان دو تن از بهترین‌های خود را در اختیار نداشت با حساب چهار بر سه شکست خورد و با باخت به کار خود در نیم‌فصل پایان داد.
 
* رتبه ششمی آتلیه‌طهران قم در فاصله 13 امتیازی صدرنشین
در شرایطی که تیم‌ مس سونگون با 32 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های تاسیسات دریایی تهران با 30 امتیاز، گیتی‌‌پسند اصفهان با 28 امتیاز، حفاری اهواز با 21 امتیاز و فرش‌آراء مشهد با 20 امتیاز در مکان‌های اول تا پنجم جدول رده‌بندی لیگ نوزدهم جای گرفته‌اند، تیم آتلیه‌طهران قم با 19 امتیاز و رتبه ششم به کار خود در نیم‌فصل پایان داد.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcaw0nm.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما