پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 54755
منبع : خبرگزاری فارس
در سبک کونگ‌فو توآ صورت گرفت

رقابت‌ تیم‌های 3 رده سنی کونگ‌فو قم در مسابقات بانوان ایران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از اعزام تیم‌های سه رده سنی کونگ‌فو دختران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
رقابت‌ تیم‌های 3 رده سنی کونگ‌فو قم در مسابقات بانوان ایران

به گزارش قم نیوز علی قنبری در قم، اظهار کرد: برای حضور موفق در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی بانوان کشور، دختران کونگ‌فوکار قم تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرده‌اند و با امید به کسب حداکثر مدال در این رقابت‌ها گام به میدان می‌گذارند.
وی ادامه داد: اعزام تیم‌های سه رده سنی کونگ‌فو قم به مسابقات قهرمانی دختران کشور در حالی صورت گرفت که این پیکارها در سبک کونگ‌فو توآ به میزبانی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد و با حضور نمایندگان استان‌های مختلف به انجام می‌رسد.
دبیر هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم سپس به  ترکیب تیم دختران رده سنی جوانان قم در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: در این رده سنی کونگ‌فوکارن اوزان منهای 54، 78 و 84 کیلوگرم به ترتیب خانم‌ها مائده معصومی، زینب  یعقوبی، معصومه نعمتی و کوثر اختری‌شیشوان رقابت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در پیکارهای رده سنی نوجوانان تیم قم در اوزان منهای 41، 51، 54 و 64 کیلوگرم متشکل از خانم‌ها سونیاسادات لسانی،‌فاطمه صیادی، سمانه ابوالحسنی و رومینا  محمدی در تلاش برای کسب عناوین برتر گام به مصاف با حریفان خود خواهد گذاشت.
قنبری ابراز کرد: در مسابقات رده سنی نونهالان کونگ‌فو قهرمانی دختران ایران نیز نمایندگان قم در اوزان منهای 20، 22، 24، 26،‌ 28 و 40 کیلوگرم به ترتیب زهرا حیدری، ستایش احمدی‌یکتا، الهه یزدان‌‌پناه، زینب صیادی، ریحانه  تارین و ضحا یعقوبی هستند.
وی با بیان اینکه مسوولیت سرمربیگری تیم‌های سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم را استاد فاطمه پناه‌زاده بر عهده دارد، در پایان اظهار کدر: سرپرست این تیم نیز خانم زهره‌ سادات لاجوردی است و امیدواریم این تیم با دست پر از مسابقات بازگردد.
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcftedt.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما