سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 54948
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
اندیشمند شیعه مصری:

ترامپ می خواهد منطقه را به جنگ میان شیعه و سنی بکشاند

نقشه آمریکا برای تقسیم خاورمیانه به کشورهای کوچک
قم نيوز : قم نیوز: سید طاهر هاشمی اندیشمند شیعه مصری و عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا تلاش می‌کند منطقه را به جنگ میان شیعه و سنی بکشاند تا از اسرائیل حمایت کند.
ترامپ می خواهد منطقه را به جنگ میان شیعه و سنی بکشاند/نقشه آمریکا برای تقسیم خاورمیانه به کشورهای کوچک
ترامپ می خواهد منطقه را به جنگ میان شیعه و سنی بکشاند/نقشه آمریکا برای تقسیم خاورمیانه به کشورهای کوچک
به گزارش قم نیوز در پی اظهارات اهانت آمیز اخیر ترامپ در مورد جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای منطقه، سید طاهر هاشمی اندیشمند شیعه مصری و عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا تلاش می‌کند منطقه را به جنگ میان شیعه و سنی بکشاند تا از اسرائیل حمایت کند.

وی افزود: آمریکا می خواهد با این توطئه خود را از دست شیعه و سنی نجات دهد و آنها را در مواجهه احتمالی با اسرائیل ناتوان و ضعیف سازد و از این رو این توطئه در نهایت به سود صهیونیست ها تمام می شود و باعث می شود آنها در برابر تمام نیروهای منطقه بیمه شوند زیرا آمریکا می خواهد جنگی مذهبی در منطقه به راه بیندازد که ممکن است سالها طول بکشد و ابتدای این توطئه نیز قرار است از کردستان عراق و جنگ بر سر نفت کرکوک باشد.

این اندیشمند شیعه گفت: بنا بر این توطئه قرار است کشورهای منطقه به کشورهای کوچک تجزیه شوند و به نظر ما تنها راه مواجهه با این توطئه، وحدت و همزیستی میان مردم کشورها و تحمل دیگران و نظرات آنها است، زیرا هدف دشمنان این است از دست قدرت مسلمانان و عرب ها خلاص شوند و کشورهای منطقه را تجزیه کنند و ثروت های آنها را چپاول کنند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjohei.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما