سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 54976
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
آیت الله هاشمی شاهرودی تاکید کرد؛

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای عمران و آبادانی پایگاه انقلاب

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دارای ظرفیت بسیار بالایی است، گفت: باید برای توسعه و پیشرفت شهر قم از همه ظرفیت ها استفاده شود.
استفاده از همه ظرفیت‌ها برای عمران و آبادانی پایگاه انقلاب
استفاده از همه ظرفیت‌ها برای عمران و آبادانی پایگاه انقلاب
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی در دیدار دکتر سقائیان نژاد و مدیران شهری قم برای مجموعه مدیریت شهری آرزوی توفیق کرد و گفت: قم مهد انقلاب و شهر حوزه است و در این شهر شاهد حضور مراجع تقلید و علما هستیم و امیدواریم که توفیقات بیشتری داشته باشید تا این شهر را به وضعیت ایده آل برسانید.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه چشم های دنیا به انقلاب و قم دوخته شده است، اظهار کرد: باید وضعیت این شهر در شان پایتخت انقلاب باشد.
آیت الله هاشمی شاهرودی با اشاره به جایگاه و وضعیت کنونی شهر قم، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت سرمایه گذاری های خارجی برای این شهر استفاده کرد.
وی با بیان اینکه شهر قم دارای ظرفیت های بسیار بالایی است، یادآور شد: راه اندازی فرودگاه در شهر قم با توجه به حضور گسترده زائران در این شهر، از اهمیت زیادی برخوردار است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه راه اندازی فرودگاه در توسعه شهر قم اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.
ایشان ضرورت تسریع در راه اندازی قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان را مورد تاکید قرار دارد و گفت: باید برای توسعه و پیشرفت شهر قم از همه ظرفیت ها استفاده شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaionm.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما