پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 55059
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

تامین 8.5 میلیارد تومان اعتبار ویژه توسعه آستان چهل اختران پیگیری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: تامین 8.5 میلیارد تومان اعتبار ویژه طرح توسعه آستان چهل اختران در سال جاری پیگیری می‌شود تا بتوانیم به عنوان یکی از مجموعه‌های متولی حوزه بافت فرسوده خدماتی را در منطقه چهل اختران دنبال کنیم.
تامین 8.5 میلیارد تومان اعتبار ویژه توسعه آستان چهل اختران پیگیری می‌شود

به گزارش قم نیوز حسن صبوری چهارشنبه شب در نشست هماهنگی طرح توسعه چهل اختران که در سالن جلسات آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسؤولان استان برای تکمیل این طرح باید در کنار یکدیگر قرار گیرند، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف در راستای تامین اعتبارات سنگین فازهای مختلف این طرح استفاده شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه در مجموع مجموعه راه و شهرسازی نزدیک به 9 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این طرح هزینه کرده است، اظهار کرد: تامین 8.5 میلیارد تومان اعتبار ویژه این طرح در سال جاری پیگیری می‌شود تا بتوانیم به عنوان یکی از مجموعه‌های متولی حوزه بافت فرسوده خدماتی را در منطقه چهل اختران دنبال کنیم.
همچنین در ادامه این نشست مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به اینکه طرح توسعه آستان چهل اختران باید با حمایت مسؤولان ملی دنبال شود، عنوان کرد: امیدواریم کارگروهی تشکیل شود تا دو ماه یکبار مباحث مورد نظر این طرح را مورد بررسی قرار دهند.
مهدی متقیان با بیان اینکه جمعی از مسؤولان ملی باید در کارگروه مذکور حضور یابند، مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) را در شأن ایشان به مردم ایران و جهان معرفی کرده و به رسالت خود عمل کنیم.
حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم نیز به عنوان سخنران دیگر این نشست با اشاره به اینکه تعاملات مطلوبی که میان شهرداری و اوقاف وجود دارد، اظهار کرد: تعهد شهرداری در طرح توسعه آستان چهل اختران 40 میلیارد تومان آزادسازی بوده اما تا کنون این رقم تحقق نیافته است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdnz0k.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما