پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 55066
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان قم:

میزبانی مسابقات کاراته ناجا به قم رسید

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مسابقات کشوری کاراته ناجا در شهر قم برگزار خواهد شد، این شهر در زمینه ورزش‌های رزمی شاخص است.
میزبانی مسابقات کاراته ناجا به قم رسید

به گزارش قم نیوز سرهنگ مراد حسین جعفریان شامگاه چهارشنبه در جلسه ورزش همگانی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به همکاری نیروی انتظامی با هیأت‌های ورزشی استان قم اظهار کرد: همکاری نزدیکی را در نیروی انتظامی استان قم با هیأت‌های ورزشی استان داریم و نیروی انتظامی استان قم جزو سه استان برتر در زمینه ورزش در کشور شده است.
وی ادامه داد: زیرساخت‌های نیروی انتظامی استان قم در زمینه ورزش نیاز به تقویت دارد، نیروی انتظامی استان برنامه‌های ورزشی را برای کارکنان، خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان برگزار می‌کند.
معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان قم افزود: این استان در زمینه ورزش‌های رزمی در کشور شاخص است و توانستیم که میزبانی مسابقات کاراته ناجا را برای قم بگیریم و دوره‌های آموزش ورزش‌های رزمی برای کارکنان نیروی انتظامی استان قم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی معاون فرهنگی هنری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کانون‌های مساجد استان قم اظهار کرد: این المپیاد در 18 رشته ورزشی با حضور بیش از 6 هزار نفر در استان برگزار شد، همچنین در هفته تربیت بدنی 50 برنامه ورزشی را در کانون‌های منتخب مساجد قم برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: آمادگی مشارکت با سایر دستگاه‌های فرهنگی و ورزشی برای برگزاری برنامه را در مساجد استان قم داریم، کانون‌های مساجد ظرفیت بسیار خوبی دارند و 85 درصد اعضای این کانون‌ها در استان قم دانش آموز هستند.
معاون فرهنگی هنری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این کانون‌ها سالن ورزشی اختصاصی ندارند و دستگاه‌های استان باید حمایت لازم را از برنامه‌های ورزشی کانون‌های مساجد داشته باشند، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم کمک خوبی را به کانون‌های فرهنگی مساجد کرده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb0gbs.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما