پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 55068
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب برتري مقابل تاجيكستان و افغانستان رقم خورد

صعود ملي‌پوشان قم به مرحله نهايي جام ملت‌هاي آسيا

قم نيوز : قم نیوز: ملي‌پوشان استان قم در تركيب تيم ملي مجوز حضور در مرحله نهايي رقابت‌هاي فوتسال 2018 قهرماني آسيا را به دست آوردند.
صعود ملي‌پوشان قم به مرحله نهايي جام ملت‌هاي آسيا

به گزارش قم نیوز دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات سال 2018 فوتسال قهرمانی آسیا در حالی به پایان رسید که دو ملی‌پوش فوتسال ایران نیز در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و با تاثیرگذاری مثبت در بازی‌های تیم ملی، به مرحله نهایی راه یافتند.
در شرایطی که دوره جدید بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا بهمن ماه سال جاری به انجام می‌رسد، تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران با وجود اینکه مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل این بازی‌ها در سال 2016 محسوب می‌شود اما در مرحله مقدماتی همانند سایر تیم‌های قاره کهن به میدان رفت.
تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های ملی تاجیکستان و افغانستان هم‌گروه بود و از دو رقیب خود در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز میزبانی کرد و با کسب برتری پر گل در هر دو مسابقه، با اقتدار مجوز صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های 2018 آسیا را کسب کرد.
در بین بازیکنانی که برای حضور در این رقابت‌ها از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران انتخاب شده بودند، علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی دو ملی‌پوش استان قم نیز حضور داشتند، فوتسالیست‌هایی که در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران برای تیم گیتی‌پسند اصفهان قهرمان دوره قبل این مسابقات بازی می‌کنند.
تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان پرافتخارترین تیم تمام ادوار جام ملت‌های فوتسال آسیا، در حالی برابر حریفان خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های 2018 به میدان رفت که شهریور امسال موفق شد مقام نخست و عنوان قهرمانی بازی‌های داخل سالن 2017 آسیا و اقیانوسیه را کسب کند.
ملی‌پوشان در نخستین بازی خود از مقدماتی جام ملت‌ها برابر تیم ملی افغانستان به میدان رفته و با حساب 8 بر 2 این تیم را شکست دادند، ضمن اینکه در دومین بازی مقابل تیم ملی تاجیکستان به برتری قاطع 12 بر 2 دست یافتند، در حالی که حسن‌زاده و اروجی دو ملی‌پوش فوتسال قم  در این دو بازی جزو گلزنان تیم ملی بودند و ایران با کسب 6 امتیاز مقتدرانه به مرحله نهایی جام ملت‌ها رفت تا بهمن ماه در چین تایپه با حریفان خود برای قهرمانی دیگری در قاره کهن رقابت کند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdjz0k.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما