جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 55084
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی:

مردم جهان تشنه فرهنگ انقلاب اسلامی هستند

قم نيوز : قم نیوز: استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: بیان مطالب در خصوص انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور تاثیر زیادی دارد و مردم در کشورهای خارجی تشنه شنیدن مطالبی درباره انقلاب هستند.
مردم جهان تشنه فرهنگ انقلاب اسلامی هستند
مردم جهان تشنه فرهنگ انقلاب اسلامی هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه شهدای اطلاعات اظهار کرد: این شهدا کار مهمی داشتند و در لشکر امام زمان(عج) قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران راه روشنی دارد و 32 مرتبه در قرآن کریم واژه صراط مستقیم آمده است. عوامل انحراف فراوان است و امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری با معرفی راه مستقیم به دنبال جلوگیری از منحرف شدن برخی افراد هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: باید سعی کنیم که در مسیر اسلام گام برداریم، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اسلام به حاشیه رفته بود، اما اکنون اسلام روز به روز قله‌های مختلف را فتح می‌کند و به همین دلیل مستکبران عصبانی هستند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نظامی به وجود آمده است که روز به روز در حال قدرت گرفتن است، در کشورهای مختلف شاهد استقبال مردم از انقلاب اسلامی ایران بودیم، گرچه که رسانه‌ها در این کشورها به دنبال تخریب چهره کشورمان هستند.

وی ادامه داد: مردم کشورهای شرقی زودتر اسلام را می‌پذیرند، مردم این کشورها استعداد زیادی دارند و فطرت مردم کشورهای شرقی نسبت به کشورهای دیگر پاک تر است. زمانی که به کشورهای شرقی می‌روم، مردم گروه گروه برای شنیدن سخنان در خصوص اسلام ناب محمدی می‌آیند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: بیان مطالب در خصوص انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور تاثیر زیادی دارد و مردم در کشورهای خارجی تشنه شنیدن مطالبی درباره انقلاب هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbagbs.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما