شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 55106
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 22 امتياز

هیأت‌‌ قم نايب‌قهرمان ليگ برتر فوتسال شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال هیأت‌‌ قم موفق به كسب مقام دوم و عنوان نايب‌قهرماني مرحله مقدماتي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور شد.
هیأت‌‌ قم نايب‌قهرمان ليگ برتر فوتسال شد

به گزارش قم نیوز از جمع 14 تیمی که امسال در مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور حضور داشتند، دو تیم آتلیه‌طهران و هیأت‌‌ قم متشکل از استعدادها و نخبه‌های این رشته نماینده‌های فوتسال قم بودند و هر دو تیم عملکرد موفقی در این بازی‌ها داشته‌اند.
امسال رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران در دو گروه هفت تیمی به انجام رسید و فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌ قم در کنار همشهری خود تیم آتلیه‌طهران در گروه نخست با حریفان خود به رقابت پرداختند.
با احتساب کناره‌گیری تیم فوتسال مقاومت قزوین از دیدارهای دور برگشت، 6 تیم دیگر حاضر در این گروه مجموعا 11 بازی انجام دادند و در پایان این تیم آتلیه‌طهران قم بود که با کسب رتبه نخست جدول رده‌بندی به مرحله نهایی رفت و امیدهای تیم هیأت‌‌ قم نایب‌قهرمان شدند.
هیأت‌‌ قم که قبلا با نام‌های معتبری همچون ارم‌کیش قم، صبای قم و ماهان‌تندیس قم در لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور حضور یافته و حتی موفق به کسب دو مقام قهرمانی شده است، در مجموع بازی‌های رفت و برگشت گروه نخست موفق به کسب هفت پیروزی، یک تساوی و تحمل سه باخت شد.
فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌ قم در 11 مسابقه رفت و برگشت گروه نخست لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور 29 گل به ثمر رسانده و 24 گل دریافت کردند تا با کسب 22 امتیاز بعد از تیم 26 امتیازی آتلیه‌طهران قم، در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه نخست جای گرفته و راهی مرحله پایانی شوند.
نماینده فوتسال قم در یازدهمین و آخرین مسابقه خود از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور برای قطعی کردن صعود خود به مصاف تیم مدعی فرش‌آراء مشهد رفت و با کسب تساوی یک بر یک مقابل این تیم و به دست آوردن مجوز صعود به مقام نایب‌قهرمانی گروه نخست دست یافت.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcg3q9n.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما