شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 55108
منبع : خبرگزاری فارس
با کسب 3 پیروزی در هفته پایانی صورت گرفت

صعود کاراته‌کاهای پاس قم به مرحله دوم لیگ نوجوانان ایران

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کاهای باشگاه پاس قم با کسب برتری قاطع در سه مسابقه هفته پایانی به مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور راه یافتند.
صعود کاراته‌کاهای پاس قم به مرحله دوم لیگ نوجوانان ایران

به گزارش قم نیوز در حالی که لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان جوانه به انجام می‌رسد، کاراته‌کاهای تیم پاس به نمایندگی از قم در این لیگ حضور دارند و برای تکرار موفقیت‌ دوره قبل در سال 1395، از مرحله مقدماتی به سلامت عبور کردند.
بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته چهارم از مسابقات فصل 1396 لیگ کومیته جوانه پسران باشگاه‌های کشور به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و کاراته‌‌کاهای پاس قم به عنوان تیم صدرنشین گروه دوم مجوز صعود به مرحله بعد را به دست آوردند.
در حالی که تیم‌های برتر گروه‌های سوم و چهارم در هفته قبل مشخص شده بودند، با توجه به نتایج این هفته از گروه نخست باشگاه بارانی با کسب 18 امتیاز تیمی و 123 امتیاز انفرادی به عنوان تیم صدرنشین و هیات کاراته سمنان با 18 امتیاز تیمی و 99 امتیاز انفرادی به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یافتند.
همچنین در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم پاس قم با کسب 18 امتیاز تیمی و 116 امتیاز انفرادی در صدر ایستاد و صعود کرد، ضمن اینکه باشگاه چالاکی با کسب 18 امتیاز تیمی و 88 امتیاز انفرادی به عنوان تیم دوم از این مرحله بالا آمد.
کاراته‌کاهای تیم پاس قم برای بالا رفتن از گروه دوم مقدماتی در سه مسابقه از مراحل سوم تا پنجم دور برگشت به مصاف حریفان رفتند، در حالی که نخستین مسابقه آنها با تیم هیات کاراته رفسنجان 13 بر هفت به نفع پاس تمام شد، در مسابقه دوم 21 بر صفر تیم کارگری خراسان‌رضوی را بردند و در مسابقه سوم از مرحله پنجم دور برگشت با حساب 15 بر 6 باشگاه چالاکی را مغلوب کردند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcivzaw.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما