شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 55109
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل كميته امداد امام خميني استان قم:

70 مسكن مددجويي در قم خريداري شده است

قم نيوز : قم نیوز: مديركل كميته امداد امام خميني استان قم گفت: 70 مسكن مددجويي در 6 ماهه نخست امسال خريداري شده و براي هر مسكن كميته امداد 40 ميليون تومان بلاعوض پرداخت كرده است.
70 مسكن مددجويي در قم خريداري شده است

به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار در قم، با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال هزار و 527 نیازمند از صندوق قرض الحسنه کمیته امداد وام دریافت کردند که نسبت به سال گذشته در تعداد هفت درصد و در میزان تسهیلات 92 درصد رشد وجود داشته است.
وی با بیان اینکه اکنون 700 نفر در نوبت دریافت وام هستند ولی باقیمانده اعتبار صندوق جوابگو نیست گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نه سود می‌دهد و نه سود دریافت می‌کند بنابراین کسانی که تمایل دارند می‌توانند به هر میزان که تمایل دارند در این صندوق سپرده‌گذاری کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست زمینه اعزام هزار نفر به اردوهای زیارتی فراهم شده که 300 نفر به کربلا و باقیمانده به مشهد اعزام شدند و این اردوهای زیارتی دارای اعتبارات دولتی بوده است.
وی ادامه داد: در همین راستا 4 هزار و 870 نفر نیز از سایر استان‌های کشور به قم مشرف شدند؛ این افراد تاکنون به قم تشرف پیدا نکرده بودند.
میرشکار با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی در 6 ماهه نخست امسال در بخش مسکن رکورددار بوده است گفت:  70 مسکن مددجویی خریداری شده و برای هر مسکن کمیته امداد 40 میلیون تومان بلاعوض پرداخت کرده است.
وی عنوان کرد: کسانی که مشمول مسکن می‌شوند در کمیسیون‌های مختلف اولویت‌بندی و بررسی می‌شود به ترتیب می‌توانند از این مزیت استفاده کنند البته 75 درصد از منابع خرید مسکن مردمی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه 250 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد به تعمیرات نیاز داشته است گفت: این تعمیرات شامل ایزوگام،‌ احداث سرویس بهداشتی، حمام و برطرف کردن دیگر مشکلات بوده است که از محل منابع مردمی انجام شده است تا مددجویان در زمستان دغدغه نداشته باشند و در بخش تعمیرات 43 درصد نسبت به 6 ماهه سال گذشته رشد وجود داشته است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjhvei.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما