شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 55112
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد

جمع آوری کمک‌های مردمی به مسلمانان میانمار در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از آمادگی هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی در راستای امدادرسانی به مسلمان مظلوم میانمار خبر داد.
جمع آوری کمک‌های مردمی به مسلمانان میانمار در قم

به گزارش قم نیوز محمد گلفشان اظهار کرد: با توجه به ادامه فعالیت اردوگاه پناهندگان میانماری در کشور بنگلادش، فاز دوم جمع آوری کمک‌های مردمی در راستای کمک به بهبود وضعیت مسلمانان مظلوم و آوراگان میانمار از ۲۷مهرماه آغاز شده و تا پنج آبان ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به نحوه امدادرسانی به مظلومان میانماری اظهار کرد: کمک‌های دریافتی از مردم شریف ایران به صورت نقدی برای تهیه اقلام مورد نیاز به کشور بنگلادش ارسال می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به کمک خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: از تمام اتحادیه‌ها، اصناف، ادارات و موسسات خیریه تقاضا داریم نسبت به این مسئله توجه بیشتری کرده و از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ در بانک‌های سطح استان و همچنین شماره حساب ارزی ۹۹۹۹۹۹ در بانک ملت، مردم مظلوم میانمار را همیاری کنند.
گلفشان با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی و امدادرسانی به مسلمانان مظلوم میانمار افزود: مردم نوع دوست و شریف می‌توانند با مراجعه به مراکز جمعیت هلال احمر در سطح استان، مرکز جوانان، اداره آموزش و ساختمان اداری کمک‌های بشر دوستانه خود را اهدا کنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdxf0k.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما