شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 55119
منبع : خبرگزاری فارس
مدير مدرسه علميه شهيد صدوقي:

نخبه‌پروري علمي و پژوهشي طلاب پيگيري مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير مدرسه علميه شهيد صدوقي واحد پنج گفت:‌ تربيت طلبه‌هاي نخبه در زمينه‌هاي علمي و پژوهشي در دستور كار مدرسه شهيد صدوقي است و در اين زمينه گام برمي‌دارد.
نخبه‌پروري علمي و پژوهشي طلاب پيگيري مي‌شود

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رفیعی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از منشور تربیت طلبه عصر انقلاب اسلامی مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد پنج با اشاره به اقدامات امام خمینی در مسیر انقلاب اظهار کرد: ایشان فعالیت‌های لازم در زمینه تربیت جوانان شایسته را انجام دادند و اقشار مختلف را زیرپوشش قرار می‌دادند.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بر تربیت افراد تأکید داشتند بر همین اساس نیز به انجام اقداماتی در زمینه تربیت فکری، روحی و اخلاقی می‌پرداختند.
مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد پنج اهداف مدرسه علمیه شهید صدوقی را تربیت کادر و اقدام بر اساس دستورات اسلام ذکر کرد و افزود: این مدرسه به تربیت نیرو اهتمام دارد و همچنین در بخش دیگر به تولید علم می‌پردازند بنابراین تقوا، علم، بصیرت و افزایش توانمندی طلاب در این مدرسه پیگیری می‌شود.
 وی خاطرنشان کرد:‌ این مدرسه برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا را در برنامه‌ریزی‌ها در نظر گرفته و اردوهای زیارتی و معرفتی به جنوب کشور را برگزار می‌کند.
رفیعی تربیت طلبه‌های نخبه در زمینه‌های علمی و پژوهشی را از دیگر فعالیت‌های مدرسه ذکر کرد و افزود: اساتید و مدیران پایه نیز در این بخش تربیت می‌‌شوند و فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی در قم و استان‌ها نیز صورت می‌گیرد.
وی عنوان کرد: دوره‌های علمی در ایام تابستان، جشنواره‌ها و المپیادها و همایش‌های علمی و تربیتی برگزار می‌شود و کتابخانه‌ای نیز به منظور ا ستفاده هر چه بیشتر طلاب راه‌اندازی شده است.
مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد پنج یادآور شد: حضور آیت‌الله اعرافی به عنوان شخصیت علمی در حوزه علمیه بسیار مفید و مؤثر است و در این زمینه بسیار خوشنود هستیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcao6nm.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما