شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 55123
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي دوم تا پنجم آبان‌ماه صورت مي‌گيرد

برگزاري رقابت‌هاي بدمينتون بانوان ايران در قم

قم نيوز : قم نیوز: بانوان بدمينتون‌باز كشور در تلاش براي كسب عناوين اول تا سوم رقابت‌هاي رنكينگ بدمينتون بزرگسالان ايران در قم به رقابت مي‌پردازند.
برگزاري رقابت‌هاي بدمينتون بانوان ايران در قم

به گزارش قم نیوز در حالی که یک مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان به پایان رسیده، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بدمینتون، دومین مرحله این مسابقات در شهر قم برگزار می‌شود.
هیأت‌‌ بدمینتون استان قم میزبانی از دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی بزرگسالان بانوان کشور را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم خود در گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش قرار داده و این پیکارها روزهای دوم تا پنجم آبان ماه در تالار بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمند موحد قم برگزار می‌شود.
این میزبانی قم از رقابت‌های رنکینگ بانوان ایران در حالی صورت می‌گیرد که امسال خبری از تیم قم در رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول زنان ایران نیست، در حالی که زمان و مکان دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات بدمینتون دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جدیدا از سوی فدراسیون این رشته اعلام شده است.
در این مسابقات که با شرکت هفت تیم در دو گروه مقدماتی به انجام می‌رسد، در گروه نخست تیم‌های شهروند ساری، هیأت‌‌ البرز، عمران گل‌بهار خراسان‌رضوی و بلوار تهران حضور دارند و بازی‌های نیم‌فصل مقدماتی این گروه روزهای پایانی هفته جاری به میزبانی شهروند ساری برگزار می‌شود.
همچنین در گروه دوم مرحله مقدماتی تیم‌های بدمینتون بانوان حامیان شاهرود، الماسان آذربایجان شرقی و مهر و ماه تهران به میزبانی تیم الماسان آذربایجان‌شرقی با یکدیگر پیکار می‌کنند و تیم بانوان قم در صورت تمایل هیأت‌‌ بدمینتون قم برای حضور در لیگ کشور احتمالا در دسته دوم به میدان خواهد رفت.
قم در حالی از رقابت‌های رده سنی بزرگسالان رنکینگ بدمینتون بانوان ایران میزبانی می‌کند که این مسابقات در سایر رده‌های سنی نیز به انجام می‌رسد و بدمینتون‌بازان قم یک پای ثابت این رقابت‌ها هستند، در حالی که در رده جوانان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بعد، رده نوجوانان متولدین سال 1380 به بعد و در رده خردسالان متولدین فروردین ماه سال 1384 و بالاتر امکان حضور در مسابقات را دارند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcfmydt.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما