شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 55138
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار قم:

محوطه‌سازی بوستان کوثر به زودی تکمیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم گفت: در حال حاضر در حال تکمیل محوطه‌سازی بوستان کوثر و اجرای آب‌نماها هستیم و در صورتی که اجرای محوطه موزه نیز قطعی شود وارد این محوطه نیز خواهیم شد.
محوطه‌سازی بوستان کوثر به زودی تکمیل می‌شود
محوطه‌سازی بوستان کوثر به زودی تکمیل می‌شود
شهردار منطقه چهار قم:
محوطه‌سازی بوستان کوثر به زودی تکمیل می‌شود

شهردار منطقه چهار قم گفت: در حال حاضر در حال تکمیل محوطه‌سازی بوستان کوثر و اجرای آب‌نماها هستیم و در صورتی که اجرای محوطه موزه نیز قطعی شود وارد این محوطه نیز خواهیم شد.
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر در حاشیه بازدید شهردار و مدیران شهری قم از مجموعه پارک‌موزه انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس استان قم، با بیان اینکه مجموعه بوستان کوثر و پارک‌موزه دفاع 25 هکتار است اظهار کرد: این مجموعه شامل 12 هکتار محوطه‌سازی بوستان کوثر، هشت هکتار باغ پرندگان و پنج هکتار موزه دفاع مقدس است.
شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر اینکه طراحی محوطه سازی مجموعه موزه مجزا شده و در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: این مجموعه اگر طرحی دارند و نیاز است که ما مشارکت داشته باشیم این طرح باید در اختیار شهرداری قرار گرفته تا بتوانیم برنامه‌ریزی برای تطبیق آن با مجموعه بوستان و برآورد اجرای آن صورت گیرد.
متین فر با تاکید بر اینکه در صورت عدم تفکیک فضای موزه دفاع مقدس و بوستان کوثر ظرفیت عظیمی برای مجموعه ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر در حال تکمیل محوطه‌سازی بوستان کوثر و اجرای آب‌نماها هستیم و در صورتی که اجرای محوطه موزه نیز قطعی شود وارد این محوطه نیز خواهیم شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw8bs.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما