يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 55143
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

4 نماينده قم در جمع مدعيان قهرماني ليگ‌هاي كاراته ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم از حضور چهار تيم باشگاهي كاراته قم در جمع تيم‌هاي صعود كننده از مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ رده‌هاي سني پايه كاراته كشور خبر داد.
4 نماينده قم در جمع مدعيان قهرماني ليگ‌هاي كاراته ايران

به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار در قم، اظهار کرد: این هفته شاهد درخشش نمایندگان باشگاهی کاراته استان قم در مسابقات فصل 1396 لیگ‌های پایه کاراته باشگاه‌های کشور بودیم، رقابت‌هایی که در هر دو بخش کاتا و کومیته به انجام رسید.
وی اضافه کرد: لیگ های پایه کاراته پسران کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن شهید کبکانیان تهران پیگیری شد و کاتاروهای باشگاه کارن قم به مربیگری محمد سلطانی در لیگ‌های کاتا رده سنی خردسالان و نونهالان ایران خوش درخشیدند.
رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم ابراز کرد: همچنین تیم کاتای شهید زین‌الدین قم به مربیگری علی سلطانی دیگر نماینده موفق قم در لیگ‌های کاتای رده‌های پایه ایران است، ضمن اینکه تیم پاس قم به مربیگری ابوالقاسم پایدار در لیگ کومیته رده سنی نوجوانان مجوز صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند.
وی با بیان اینکه تیم آینده‌سازان پاس قم نیز هفته قبل مجوز صعود به مرحله بعد رقابت‌های لیگ کومیته جوانان ایران را کسب کرد، یاد آور شد: بدین‌ترتیب تیم‌های کاتای باشگاه‌های کارن و شهید زین‌الدین در لیگ‌های پایه کاتا و دو تیم نوجوانان و جوانان پاس قم در لیگ کومیته چهار نماینده قم در جمع مدعیان قهرمانی لیگ‌های سال 96 هستند.
برخوردار با اشاره به لیگ کاتای خردسالان ایران، افزود: در گروه نخست این مسابقات باشگاه شهید زین‌الدین قم هفت بر چهار تیم کارن (ب) قم را برد و در مرحله سوم دور برگشت نیز 11 بر صفر از سد آکادمی نوری گذشت تا از این مرحله به دور بعدی رقابت‌ها راه یابد.
وی خاطرنشان کرد: در گروه دوم لیگ خردسالان کاتا نیز تیم کارن (الف) قم 11 بر صفر تیم شوتوکان jka را مغلوب کرد و با برتری قاطع هشت بر سه بربر تیم آکادمی حقیقی صعود خود را قطعی کرد، ضمن اینکه در گروه نخست لیگ نونهالان کاتا تیم کارن (ب) قم 11 بر صفر شهرداری اراک را شکست داد و مقابل آکادمی نوری هشت بر سه مغلوب شد.
رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم افزود: در مرحله دوم از دور برگشت گوره دوم نیز تیم کارن (الف) قم با نتایج مشابه 11 بر صفر برابر آکادمی کاراته نیکا و شوتوکان jka صاحب برتری شد، ضمن اینکه در لیگ کاتا جوانه و آینده‌سازان ایران تیم شهید زین‌الدین 9 بر پنج مغلوب ب.آ شیراز شد و 11 بر سه تیم آکادمی نوری و 14 بر صفر تیم جهان کاراته شهرستان بانه را مغلوب خود کرد.
وی با بیان اینکه تیم کاراته نوجوانان پاس قم نیز بعد از تیم جوانان این باشگاه به مرحله بعدی لیگ کومیته جوانه ایران راه یافت، در پایان اظهار کرد: کاراته‌کاهای تیم پاس برای صعود از مرحله مقدماتی تیم‌های هیأت‌‌ کاراته رفسنجان، کارگری خراسان‌رضوی و باشگاه چالاکی را مغلوب کردند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchxznm.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما