يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 55146
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت در 3 رده سني انجام گرفت

معرفي برترين‌ دختران دووميداني‌كار جام ورزش در قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي دووميداني قهرماني دختران استان قم با معرفي نفرات برتر سه رده سني نونهالان، نوجوانان و جوانان به كار خود پايان داد.
معرفي برترين‌ دختران دووميداني‌كار جام ورزش در قم

به گزارش قم نیوز هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی دختران این استان کرد، رقابت‌هایی که در سه رده سنی پایه به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.
برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی یادگار امام انجام گرفت و در پایان ‌مسابقات از سوی این هیأت‌‌ ورزشی به نفرات اول تا سوم هر ماده حکم قهرمانی و کارت هدیه از سوی موسسه مالی و اعتباری کوثر اهدا شد.
این در حالی است که دختران نونهال دوومیدانی‌کار در رشته 100 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند و در رده‌بندی نهایی این رشته مبینا چراغی  با زمان 14 ثانیه و 63 صدم ثانیه مقام قهرمانی را کسب کرد، کوثر عزیزی با زمان 17 ثانیه  و  25 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد و مقام سوم با زمان 17 ثانیه و 75 صدم ثانیه به مبینا یعقوب‌لو رسید.
در رشته ۱۰۰ متر رده سنی نوجوانان فاطمه سلیمانی با زمان 14 ثانیه و 37 صدم ثانیه به مقام نخست و عنوان قهرمانی رسید، اسما کریمی با زمان ۱۵ ثانیه نایب‌قهرمان شد و زهرا صفایی‌قمی سومین نفر برتر این رشته بود که رکورد 15 ثانیه و 25 صدم ثانیه را بر جای گذاشت.
در ۱۰۰ متر رده سنی جوانان مقام قهرمانی با زمان 14 ثانیه و 25 صدم ثانیه به آوا جعفری تعلق گرفت، زیبا خدری با زمان 14 ثانیه و 50 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد و عاطفه فرهمند با ثبت رکورد 15 ثانیه و 15 صدم ثانیه و کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.
در رشته ۴۰۰ متر رده جوانان به ترتیب پریسا جبری، اسماء کریمی و رقیه نورحسینی اول تا سوم شدند، در رشته پرش طول مقام‌های اول تا سوم به زهرا صفایی، مبینا چراغی و معصومه کاوندی اختصاص یافت و همین عناوین را در رشته پرتاب وزنه چهار کیلویی به ترتیب سمانه برزگر، مریم عزیزی و زهرا رضایی به دست آوردند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcai6nm.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما