يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 55163
منبع : خبرگزاری فارس

آيت‌الله علوي گرگاني: كيفيت آرد افزايش پيدا كند

قم نيوز : قم نیوز: يكي از مراجع تقليد گفت: كيفيت آرد بايد افزايش پيدا كند تا نانوايان مجبور به اضافه كردن نمك به نان نشوند و مردم دچار مشكل نشوند زيرا نمك ضررهاي فراواني دارد بنابراين انتظار داريم كه سفارش كنيد تا ملت اين امر را رعايت كنند.
آيت‌الله علوي گرگاني: كيفيت آرد افزايش پيدا كند

به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس اتحادیه صنف نانوایان و اعضای اتحادیه صنف نانوایان اظهار کرد: خدمت کردن در بخش نانوایی بسیار ارزشمند است و خداوند این توفیق را به شما داده و امور نان را به شما واگذار کرده است.
وی خاطرنشان کرد:‌ سعی کنید در برنامه خود خدا را در نظر بگیرید و به گونه‌ای باشید که کارتان برای خدا باشد و بدانید خداوند رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است.
این مرجع تقلید با بیان اینکه نباید کوتاهی در کیفیت نان صورت گیرد گفت:‌ دولت نیز باید نسبت به این طبقه و اتحادیه توجه بیشتری داشته باشد و کیفیت آرد بهتر باشد تا مجبور به اضافه کردن نمک به نان نشوند نمک ریختن در نان به دلیل کیفیت پایین آرد است و این نمک ضرر به همراه دارد.
وی از دولت خواست: کیفیت آرد افزایش پیدا کند تا مردم دچار مشکل نشوند زیرا نمک ضررهای فراوانی دارد بنابراین انتظار داریم که سفارش کنید تا ملت این امر را رعایت کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه ابتدا کشور باید از نان و گندم‌های خود بی‌نیاز شوند و اضافه آن را از خارج تهیه کند گفت: اقتصاد مقاومتی به این معنا است که در همه موارد به خود اتکا کنیم و اینگونه نباشد که دشمنان امیال خود را بر اثر این نیازها تحمیل کنند.
وی یادآور شد: وارد کردن گندم ممکن است سود بیشتری داشته باشد ولی در همه مکان‌ها نباید دنبال سود برویم بلکه باید خودکفا باشیم.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه لازم است حق نان را اداکنید گفت: در روایتی ذکر شده که هر کسی نان و غذا را به طور مناسب تهیه کند آن غذا در حقش دعا می‌کند و اگر حق نان ادا نشود نفرین می‌کند که خدا تو را همانگونه که من را ضایع کردی، ضایع می‌کند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjtvei.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما