دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 55190
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ گلف استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي گلف و ميني‌گلف جام ورزش در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ گلف استان قم از برگزاري رقابت‌هاي گلف و ميني‌گلف جام تربيت بدني و ورزش در قم و پايان آن با معرفي نفرات برتر خبر داد.
معرفي برترين‌هاي گلف و ميني‌گلف جام ورزش در قم

به گزارش قم نیوز رضا دلاوری اظهار کرد: هیأت‌‌ گلف در تقویم سال 1396 خود برنامه‌های متنوعی را به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی پیش‌بینی کرده اما در هفته تربیت‌بدنی و ورزش به صورت ویژه به اجرای برنامه‌های استانی می‌پردازد.
وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های گلف و مینی‌گلف جام تربیت‌بدنی و ورزش در این هفته، ادامه داد: رقابت‌های مینی‌گلف به صورت آزاد بین مردان مینی‌گلف باز قم در آکادمی گلف و مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام رسید و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم اضافه کرد: در پایان این پیکارها مجید کربلایی با اسکور 107 بالاتر از دیگر شرکت کننده در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه حسام‌الدین هاشمی با اسکور 113 به مقام نایب‌قهرمانی رسید و فرهاد فاتح با اسکور 121 مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد.
وی سپس به برگزاری رقابت‌های گلف مردان قم به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش اشاره و ابراز کرد: این رقابت‌ها به میزبانی زمین‌های اختصاصی گلف بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم به انجام رسید و پس از 9 راند مسابقه علی ملک‌لی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
دلاوری با اشاره به امتیازهای نفرات اول تا ششم مسابقات گلف مردان قم، عنوان کرد: علی ملک‌لی، محمدفرزاد امیدنیا و ناصر لسانی سه گلف‌بازی هستند که با اسکور 41 برای تعیین رتبه‌های اول تا سوم به مرحله پلی‌آف رفتند و با نتایج این مرحله، ملک‌لی قهرمان شد، امیدنیا در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم به لسانی تعلق گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین محسن جباری با اسکور 42 موفق به کسب مقام چهارم شد، مجید کربلایی با اسکور 44 رتبه پنجم این دوره از مسابقات را کسب کرد و حبیب فراهانی نیز با اسکور 48 ششمین نفر در جمع برترین‌های رقابت‌های گلف جام تربیت‌بدنی و ورزش در قم بود.
رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم که از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌ها بود، در پایان اظهار کرد: علی منفرد قهرمان با سابقه گلف قم به عنوان مارشال در این پیکارها حضور داشت و بر رقابت شرکت کنندگان در مسابقات گلف قهرمانی مردان قم نظارت کرد، ضمن اینکه در پایان با هدایایی به نفرات اول تا سوم اهداء شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjyvei.uqeihzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما