دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 55209
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد

تولید برنامه‌های زنده تلویزیونی در موکب حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه امسال ستاد رسانه‌ای توانمندی در موکب این آستان مقدس مستقر می‌شوند، گفت: در این موکب به مراکز استان‌های مختلف برنامه‌های زنده و تولیدی تلویزونی را ارائه می‌دهیم.
تولید برنامه‌های زنده تلویزیونی در موکب حضرت معصومه(س)
تولید برنامه‌های زنده تلویزیونی در موکب حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه هر روز قبل از نماز ظهر و عصر محافل قرآنی ویژه در حسینیه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، اظهار کرد: محافل بین‌المللی قرآن کریم نیز با حضور قاریان بین‌المللی از کشورهای عراق و ایران و همکاری عتبه حسینی در محل موکب برگزار و اطلاع‌رسانی دقیق این برنامه‌های قرآنی نیز با استفاده از تلویزیون شهری و فضای مجازی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ستاد رسانه‌ای توانمندی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مستقر می‌شوند، اضافه کرد: در این موکب به مراکز استان‌های مختلف برنامه‌های زنده و تولیدی تلویزیونی را ارائه می‌دهیم؛ نمایندگان شورای معارف سیما نیز در موکب مستقر می‌شود تا برنامه‌های مورد نظر در حوزه سیما را به صورت ویژه دنبال کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: رادیو معارف به نمایندگی از سایر شبکه‌های رادیویی و تیم مشخصی نیز به نمایندگی از شبکه‌های استانی و ملی سیما در محل موکب مستقر هستند.

وی از اختصاص اینترنت ویژه برای اهالی رسانه یاد کرد و ادامه داد: سه تیم مستندساز حرفه‌ای در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) حضور می‌یابند تا کلیپ‌ها و مستندهای ویژه مراسمات اربعین حسینی را تولید کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌پور یادآور شد: فراهم‌سازی بستر فعالیت و حضور عکاسان نیز یکی دیگر از اقدامات انجام در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) است تا بتوانیم شاهد برپایی نمایشگاهی با آثار مطلوب باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaounm.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما