يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 55710
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

راه حلی ارزان و علمی برای دور زدن ترافیک

قم نيوز : قم نیوز: شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید برنامه‌ای شده اند که بسته‌های پستی را در کمترین زمان و با امنیت بالا از یک نقطه تهران به نقطه‌ای دیگر ارسال می‌کند.
راه حلی ارزان و علمی برای دور زدن ترافیک
به گزارش قم نیوز شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیانی بپردازد که توسط محققین این شرکت‌ها تولید شده است.
یکی از محصولاتی که شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید آن شده اند برنامه تلفن همراه و سایت آنلاین پیک موتوری است. این برنامه همانند دیگر برنامه‌های حمل و نقل است و در کمترین زمان و با امنیت کامل بسته‌های شما را از یک مکان در تهران به مکانی دیگر به همراه موتور و وانت منتقل می‌کند.
سفارش آنلاین از طریق برنامه‌های تلفن همراه
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به این موضوع که سفارش آنلاین از طریق برنامه‌های تلفن همراه و سایت انجام می شود، اظهار کرد: برای انتقال بسته خود از یک منطقه در تهران به نقطه‌ای دیگر تنها کافی است که مبدا و مقصد خود را بر روی نقشه مشخص کنید و به صورتی کاملا مطمئن و امن بسته خود را به مقصد برسانید.
وی ادامه داد: در کمتر از ۳ دقیقه پیک به مبدا می‌رسد و در کوتاهترین زمان  و با ارزان ترین قیمت بسته شما را در مبدا تحویل می‌گیرد و در مقصد تحویل می‌دهد . در تمام مدت زمانی که پیک در مسیر است شما به راحتی می‌توانید او را بر روی نقشه دنبال کنید.
این مدیر شرکت دانش بنیان با خاطر نشان کردن این موضوع که تمام پیک‌ها و افراد لباس‌هایی متحد الشکل و کلاه ایمنی دارند و با آرم مخصوصی دیده می‌شوند، گفت: فعالیت این برنامه از مهرماه سال گذشته آغاز شد و در مجموع حدود ۴۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در شرکت ما فعالیت می‌کنند و به واسطه لباس و آرم مخصوص به راحتی در سطح شهر قابل مشاهده هستند.
وی تصریح کرد: فعالیت پیک‌های موتوری در تهران آغاز شده است و به زودی در استان البرز ادامه پیدا می‌کند ضمن اینکه در برنامه‌های آتی قرار است در شهر تبریز هم شروع به کار کنیم. در روز‌های ابتدایی شروع به کار این برنامه تعداد سفارشات بسیار محدود بود امادر حال حاضر روزانه ۳۰ هزار سفارش در روز  داریم.
مدیر این شرکت با اشاره به این موضوع که از ۲ ماه پیش در کنار موتور، وانت بار هم به برنامه اضافه شده است، اظهار کرد: برای سفارش های بزرگ و بسته‌هایی که امکان جابه جایی آنها توسط موتور وجود ندارد وانت بار‌ها اضافه شده اند و در برنامه آینده ما قرار است همکاری خود را با استارت آپ‌های سفارش آنلاین غذا آغاز کنیم به این صورت که غذا توسط پیک‌های موتوری ما به دست شهروندان برسد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchvqnm.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما