سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 55841
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دوم ليگ دسته اول صورت مي‌گيرد

واليباليست‌هاي كريمه قم بعد از 2 سال به دنبال نخستين پيروزي

قم نيوز : قم نیوز: واليباليست‌هاي تيم كريمه قم در دومين سال حضور در مسابقات ليگ دسته اول واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور به دنبال نخستين پيروزي خود در اين رقابت‌ها هستند.
واليباليست‌هاي كريمه قم بعد از 2 سال به دنبال نخستين پيروزي
به گزارش قم نیوز تیم والیبال کریمه قم امسال دومین فصل متوالی حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند اما نکته جالب توجه راجع به این تیم، ناکامی آنها در کسب حداقل یک برد در مقابل حریفان حاضر در لیگ است.
کریمه قم سال گذشته در فاصله کمتر از یک هفته به جمع تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول والیبال ایران پیوست اما در تمامی بازی‌های خود به حریفان باخت و حتی موفق به کسب یک پیروزی نشد، روندی که در نخستین بازی فصل 1396 نیز ادامه داد و گام نخست را با شکست از شهروند اراک برداشت.
تیم کریمه قم امسال نیز با سرمربیگری مدیرعامل خود یعنی سیدروح‌الله شفیعی در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال ایران حضور دارد و یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است، گروهی که در هفته نخست آن در سالن شهید رضائیان قم با نتیجه سه بر یک به تیم شهروند اراک باخت.
حالا نوبت به دیدارهای هفته دوم لیگ دسته اول رسیده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، تیم‌ها امروز سه‌شنبه از ساعت 16 و به صورت همزمان در شهرهای مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند، در حالی که کریمه قم در خانه تیم عقاب تهران بازی دارد.
در حالی که امسال بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول ایران با عنوان جام شهید محسن حججی در جریان است، هشت دیدار هفته دوم مرحله مقدماتی عصر امروز شهرهای تهران، قزوین، بابلسر، آمل، کرمان، اردکان و اراک به انجام می‌رسد.
در هشت بازی هفته دوم لیگ دسته اول والیبال 24 داور و ناظر، قضاوت و نظارت بر این بازی‌ها را بر عهده دارند و در دیدار تیم‌های کریمه قم و عقاب تهران مهرداد شوشتری داور اول، اکبر شرقی داور دوم و محمدابراهیم عشق‌دوست ناظر مسابقه معرفی شده‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccs4qp.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما